Search This Blog

Ada Belaan Kat Rumah Aku


Eeeee. Ada belaan kat rumah aku. Geram betul lah. Mengganggu aku dan bebudak nih jer. Boleh mendatangkan perbalahan. Dah ler ada dua ketul plak tu. Haisshhh. Jom tengok sebaik aku sempat ambik gambar makhluk dua ketul ni. 

Ni lah belaan baru bebudak ni. 

Nak bagi nama apa? Ada 2 ketul, jantina x diketahui. 

Dari minggu lepas duk ratib ngan aku nak beli kura-kura. Sebelum  sebelum nih depa dah bela ikan. Banyak kali jugak lah beli. Tapi tak tahan lama, cepat mati. So, aku tak bagi dah bela ikan. Laa ni depa tuntut menatang lain plak. 

Last last semalam beli jugak lah dua ketul nih. Aku suh kongsi adik-beradik. Kalau gaduh aku buang dua ketul nih nanti. Gembira lah mereka semua. Kita tengok berapa lama plak tahan. 

Haisshhh... 

4 comments:

  1. terbaek belaan ni. hehe

    Jemput join segmen ejulz jika belum join :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    Entry terkini :
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/saham-akhirat-insyaallah.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/8-jul-2018-majlis-tahlil-arwah.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/surat-cinta-daripada-allah-tentang-solat.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/sesi-blogwalking-julai-tamat-hati-senang.html

    ReplyDelete
  2. letak nama donatello dan michelangelo. hehehee

    ReplyDelete