Mari Membantu PakCik Ramli Musa

Sedang menyekrolll tipon pagi tadi ... Maka terjumpa lah sesuatu yang amat menyedihkan ...
Mari lah kita ramai-ramai membantu PakCik nih ...



Kot-kot adalah anak-anak beliau membaca entry nie ... Kot-kot lah ada sedara mara beliau yang membaca ... Kot-kot lah ada kengkawan yang mengenali beliau ... Mari Membantu PakCik Ramli Musa 

Application MSQRD

Apabila cuti dan berkumpul ramai-ramai tu ... Apa lagi macam-macam lah aktiviti nyer ...
Layan anak-anak sambil layan gajet ...


Putra jadi hantu ...


Mak aiii, besar nyer mata ...


Putra nak jadi Superman plak ... Suka dia ...


Fatiha pun sama ...

Layan kan aje lah bebudak nie ... Asal depa gembira ... Ibu ok jer ...

Bila Dah Berkumpul

Hai ... Korang buat apa tu ? Selamat Kembali Bekerja ... Korang buat ape cuti 3 hari ... Aku tak gie mana-mana pun ... Kakak Sulong yang tinggal kat Bandar Baru Salak Tinggi tu balik ... Borak2 jer lah ... Pagi Ahad tu kuar sarapan jer ... 


Sekali-sekala selfie ... Isshhh, gemok nyer lahhh ....


Nie kakak aku duk BBST ...


Mak aku pun nak join jugak ...


Hero kesayangan aku ...


Monopod takde ... Susah betul nak gambo reramai ...


Bab paling boring sekali bila menunggu makanan semasa perot lapar nak mampos ...

Hahaha ... Lepas makanan sampai apa pun tak bleh ... Makan dan makan dan makan ... Sambil tu layan anak2 ... "Ibu nak kuah" ... "Ibu nak sambal" ... "Ibu pedasssss" ... "Ibu nak airrrrr" ... "Nak air milo aisssss" ... Huru hara lah jugak sarapan pagi tu ... Tu lah pasal tk sempat nak ambil gambar makanan ... Hehehe ... Tapi nak dapat reramai cam tu bukan senang ... Tu pun tak cukup lagi tu ... 

Alhamdulillah masih diberi ruang dan peluang bersama insan-insan tersayang ...