Followers

Apelah kedekut sangat #nuffnang nie ???


Awat ler tak bertambah-tambah pun nie ??? Aku tengok ade jer iklan yang menepek kat blog aku nie ... Hopefully lepas nie bertambah ler cepat skit ... 

Kisah Hidup Ku ...

Jom Bercontest

Kengkawan yang hebat-hebat mesti mencanak-canak tambah nyer ...
Ape petua ? Ape rahsie ?


Kengkawan kalau ada jumpa iklan menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku & Jom Bercontest boleh ler klik untuk yang berminat jer tau ... Tiada paksaan, tak mo pun tak pe lah ... Sob ... Sob ... 


Terima kasih #nuffnang ... 
Harap2 lepas nie tak kedekut dah ...
Terima kasih kengkawan ... 
Alhamdulillah ... 

Header By Kathy R'bain
#TerimaKasihThankYou

Welcome September

Kejap jer dah September ... Harap bulan nie lebih baik ... Dan semakin baik ...

Bulan nie hari lahir Abang Long ... Bulan nie jugak lah Abang Long peksa besar ... Lagi seminggu jer lagi nak peksa UPSR ... Aku tengok dia relax jer ... Aku yang debor nyer ... Aku jenuh membebel ... Pot pet pot pet ... Abang Long jangan marah tau ... IBU nak Abang Long berjaya ... Cuba sehabis baik ...