Followers

30 August 2014

Misi Perabih Duit ...

Haaa ... Aku ada misi anak beranak ari nie .... Dah lama aku plan misi nie ... Dekat nak seminggu jugak lah ... Bukan main excited lagi anak-anak aku ... Abang Ngah ler yang paling gembira sekali ... Suke ler dia orang nak melaksanakan misi perabih duit nie ...


Pameran Buku di Dewan Gombak Setia ...


Nampak tu ... Banyak komik nak dipilih kat belakang tu ...

Maka ari nie pagi-pagi lagi dah bangun dan tak sabar-sabar dah ... Biasa nyer kalau hari cuti bukan main susah lagi nak bangun ... Selagi ibu nyer tak jadi singa sedap jer dia orang dok golek-golek ... Hari nie macam senang ler sikit ... Suruh sume cepat jer buat ... Bebudak, biasalah kan ...

Pameran bukak pukul 10 pagi ... Dekat jer ngan umah aku, maka kami anak beranak + uwan nyer bersama-sama menyihatkan badan dengan berjalan kaki ... Alhamdulillah selamat sampai, laju jer memasing ... Masih awal kot, maka orang tak berapa ramai lagi ...


Nie hasil rembatan Fatiha ...


Nie untuk ibu & abah nyer ...


Nie plak hasil rembatan Abang Long ngan Abang Ngah ...
Bebudak nie, komik jer yang dia orang tau ...

Kalau ada yang berminat leh ler singgah ...
Ada diskaun ...
Kelengkapan lain seperti alatulis pun ada ...
Dewan Gombak Setia ...
10.00 pagi - 10.00 malam ...
Jommmm ...

27 August 2014

WordLESS Wednesday - 41




Photo: ‎Terkini | Gaza 10.50 pm | Perang Hari ke-51

Apabila berkumpulnya warna hijau al-Qassam, warna hitam Sarayaa al-Quds, dan warna kuning Fatah, maka sesungguhnya ianya adalah kemenangan rakyat Palestin di Gaza dan para pejuangnya yang diketuai oleh al-Qassam dan Sarayaa al-Quds.

Sumber : غزة الان

#BulanKemarahanUmmah
#GazaUnderAttack
#DedaunHancur
#البنيان_المرصوص
#غزة_تنتصر

Menderma ke Palestin bersama Aman Palestin ;
http://on.fb.me/1zoCkpO

Million Souls Fight For Gaza Petition :
http://www.gopetition.com/petitions/million-souls-fight-for-gaza.html‎



#PrayForGaza
#SaveGaza
#SavePalestine