Followers

Eeee Ular ...

Kejadian berlaku dua minggu lepas ...
Tiba2 BigBoss ajak gie Downtown Cheras ...
Tempat kami berniaga dulu ...
Tempat yang penuh suka dan duka ...
Sekarang dah tak niaga situ ...
BigBoss dah tak larat nak berjaga sampai malam, eh sampai ker pagi ... Tapak masih ada, sesape yang berminat boleh PM FB saya ... Hani Rahman ... Kanopi pun ada ...

Anak2 aku melompat memasing bila dengar Abah nyer ajak berjalan ... Putra pun sama ... "Jommm" kate nyer ... Hehehe ... Kita orang jenjalan jer, cuci mata ... Bukan beli ape2 pun ... Sesaje jumpe kengkawan lame ...

Jom  skodeng ...

Danial nak pegang ular ...
Berani budak nie ...

Siap cium ular lagi ... Cuma aku tak sempat snap gambar jer ... Aku takde ler, nak usap pun takut ... Nak amek kan gambar tu pun dah seram sejuk ... Abang Ngah ... Abang Ngah ...

Ayam Goreng RM1 ... Ramai peminat nyer ... Tengok ler kat belakang tu, beratur panjang orang nak membeli ...

Aku ngan Abang Long layan steamboat ... Sedap ... Tak cukup plak rase nyer ... BigBoss jom gie lagi nanti eak ...

Singgah kat kedai kawan aku jual shawl ... Tengok lah tu, orang sentiasa ramai kat sini ... 

** Sesiapa yang berminat nak tapak di Downtown Cheras @ kanopi boleh PM saya di FB Hani Rahman ...

Piala AFF Suzuki 2014


Ngeeee ... Tak sabar rase nyer nak tunggu malam nih ... Dah prepare awal2 dah, laksanakan tugas hakiki peh tu leh ler tengok bola ... Sudah tentu harapan setinggi gunung diletakkan ker atas pemain2 bola Malaysia, skuad Harimau Malaya ...
PERLAWANAN AKHIR

17 Disember 2014
8.00pm 
Thailand 2 vs 0 Malaysia
Stadium Rajamangala
Bangkok, Thailand

20 Disember 2014
8.00pm 
Malaysia vs Thailand
Stadium Bukit Jalil
Kuala Lumpur, Malaysia


Aku tengok kat umah jer anak beranak ... Tak dapat lah nak ke Thailand ... Amat berharap takde dah kejadian yang tak diingini berlaku ... Harap2 pemain dan penonton dapat menjaga kelakuan masing2 ... 

#AFFSUZUKICUP2014