Search This Blog

SAFI SHAYLA | PAKAR RAMBUT WANITA BERTUDUNG

Rambut adalah mahkota bagi wanita.  Rata-rata wanita sudah pasti mendambakan rambut yang sihat, hitam, lebat dan beralun. Kunci kepada rambut sihat sudah pasti lah keadaan kulit kepala. Masalah kegatalan kulit kepala dan kelemumur akan memusnahkan impian indah setiap wanita. 

Namun kita semua tak perlu risau. Safi Shayla Pakar Rambut Bertudung ada penyelesaian. Dengan perkembangan teknologi yang pesat,  semua masalah ini dapat di atasi dengan mudah.  Jom dapatkan set penjagaan rambut yang terdiri daripada Minyak Rambut Anti Kelemumur,  Syampu Anti Kelemumur dan Masker Rambut. Penggunaan yang teratur dapat menghilangkan kelemumur dan kegatalan kulit kepala.

Sebelum meneruskan bicara, jom kita berkenalan dulu dengan produk-produk nih. Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal nanti pasti nak lagi dan lagi. Mana tak nya, wangiiii gitu. 

MINYAK RAMBUT ANTI-KELEMUMUR

Mengurangkan kelemumur, minyak dan kegatalan kulit kepala. Minyak rambut SAFI Shayla menjadikan rambut lebih lembut, licin dan memberikan kilauan rambut dan sihat menawan. Ia mengurangkan kelemumur dengan berkesan, melegakan kulit kepala yang gatal dan memberikan kesegaran kepada kulit kepala dengan sensasi dingin. Lepas pakai minyak nie nanti korang akan rasa sejuk berangin jer kepala. Rambut lebih selesa bersama haruman yang mampu kekal sepanjang hari*.

* 8 jam wangian berdasarkan ujian makmal.


Minyak Organik Habbatus Sauda
Memberikan kelembutan kepada rambut, nutrien, anti-bakteria dan perlindungan matahari.

Minyak zaitun tulen
Memelihara/Memberikan kelembapan kepada rambut kering, kusam atau kerinting.

Ejen anti-kelemumur dan Mentol
Mengurangkan kelemumur, minyak dan kegatalan kulit kepala serta memberikan kesan sensasi dingin dan kesegaran kepada kulit kepala dengan penggunaan berterusan.

SYAMPU ANTI KELEMUMUR

Kulit kepala yang tertutup dalam tempoh lama mengundang peluh yang akhirnya berminyak lalu menyumbang kepada masalah kelemumur. Atasinya dengan Syampu SAFI SHAYLA Anti Kelemumur. Mengandungi Habbatus Sauda serta bahan aktif ZPT dan Menthol yang mencegah kelemumur bermula dari cucian pertama serta haruman yang mampu kekal sehingga 24 jam*.


Micro Bamboo Charcoal 
Arang Buluh Micronisasi adalah bahan semulajadi yang diaktifkan untuk menghilangkan minyak dan bau kepam dari kulit kepala dan rambut. 

Habbatus Sauda
Menghalang pembiakan bakteria, menyihat,  melindungi dan mencantikkan rambut. 

Micro ZPT Complex
Agen anti kelemumur yang berkesan untuk menghapuskan kulat yang menyebabkan kelemumur. 

MASKER PENYEGAR KULIT KEPALA

Masker Penyegar Kulit Kepala Safi Shayla Kawalan Kelemumur dan Itch Free kini dengan Micro Bamboo Charcoal , Minyak Organik Habbattus Sauda dan Mentol membantu mengurangkan kelemumur daripada cucian pertama. Tiada lagi kulit kepala gatal, bau kepam dan minyak diserap agar kulit kepala sentiasa segar. Harummannya juga mampu kekal sehingga 48 jam. Setelah menggunakannya secara teratur kulit kepala bebas kelemumur dan kegatalan kulit kepala hilang.

* Berdasarkan ujian klinikal dan makmal.

PENGGUNAAN

Mula-mula urutkan minyak perlahan-lahan ke kulit kepala sehingga ke hujung rambut . Kemudian biarkan sehingga 3 - 5 minit. Selepas itu, syampu dengan menggunakan Syampu Safi Shayla Anti kelemumur.  Buihkan syampu pada rambut yang basah. Urut dan sebatikan dengan kulit kepala. Kemudian bilas sehingga bersih. Gunakan minyak 1 - 2 kali seminggu. Masker pula diratakan dan diurut pada kulit kepala perlahan-lahan selama seminit. Kemudian bilas. Penggunaan yang kerap bersama syampu dan perapi untuk hasil yang terbaik.

Para pembaca yang mana merupakan peminat setia produk Safi Shayla meh ler cepat cepat dapatkan mana-mana produk dengan harga RM35 ke atas boleh ler dapat bag We Bare Bears (limited edition). Cute lah sangat, berebut anak2 nak pakai. Bergaya dah depa Raya Haji ari tu. Alhamdulillah. Jadilah buat anak2 gembira, rambut ibu plak wangiii, kepala pun dah tak gatal. Yeaayyy. Hehehe. 

#safishayla 
#SAFIMalaysia 
#SAFIShaylaWBB 
#safiblogger 
#gengkotakhitam 
#haircare 
#webarebears 
#limitededition 
#WBB      
#rm 
#rushmedia




9 comments:

  1. Saya pun dah terjebak jugak ngn syampu safi Shayla ni.

    ReplyDelete
  2. Ayo Main Di Situs Poker Online Terpercaya Yaitu Situs ARMANIQQ

    Dengan 9 Permainan 1 User ID (NO BOT) (NO ADMIN) FAIRPLAY Player vs Player 100%
    Daftar Dan Mainkan Sekarang
    Memiliki Bonus Bonus WOW

    • Bonus Turnover mingguan 0.5%(Dibagikan Setiap Kamis)
    • Bonus Refferal 20% (Seumur Hidup)

    Ayo Segera....Mainkan Sekarang Juga

    Hanya Minimal Deposit Rp 15.000 Dan Minimal Withdraw Rp 50.000
    (Bisa deposit Dengan E-Money OVO,GOPAY,GOJEK)

    Siap Melayani 24Jam Non Stop Setiap Hari nya

    Link alternatif : armaniqqs.info | winterarmani.club | pkvarmani88.life | armaniqqs.site

    Agen Domino Terpercaya
    Agen Bandarq Terpercaya

    ReplyDelete
  3. ARMANI POKER

    PROMO BARU DI ARMANI POKER

    BISA DEPOSIT VIA PULSA
    BANYAK BONUSNYA

    Yuk join sekarang juga , Poker online Terpercaya hanya di ARMANIPOKER , berlabel IDN POKER , di jamin 100% anti bot Player Vs Player.

    ditunggu kehadiran di ARMANIPOKER ya !
    Minimal depo 10k
    Minimal wd 50k
    Whatapps : +6287830298557
    Link Alternatif : Adujotos.site | armanipokers.info

    ReplyDelete
  4. nice medicine for hair. i'm think hair good for human

    more info :
    Game Slot Murah

    ReplyDelete