Search This Blog

Showing posts with label Review. Show all posts
Showing posts with label Review. Show all posts

Online Gift Shop

Aku kan kalau bab nak memberi hadiah nih mesti pening... Tak tau nak bagi apa kat orang... Tambahan aku nie tak sekreatif mana pun... Masa plak terhad... 



Jenuh skodeng online gift shop malaysia ... Sebaik ler terjumpa dengan satu online shop nih yang best giler; creative gifts shop malaysia... 

Pelbagai jenis hadiah disediakan dan kita boleh memilih mengikut kesesuain... Yang best nyer kita boleh design sendiri apa yang kita nak letak kat hadiah yang istimewa tu... 



  


 
Berikut antara beberapa pilihan produk yang ada ... Banyak sangat pilihan korang boleh buat sesuaikan dengan sape korang nak bagi kejutan tu...

Cara nak uruskan pun tak susah sangat... Korang cuma perlu buat beberapa langkah mudah... 

1. Memula tu korang kena lah pilih produk mana yang korang nak; nak tshirt ker, nak bantal ker, nak cawan ker... 

2. Lepas tu korang kena lah upload design yang korang nak letak kat produk yang korang dah pilih tadi.

3. Bila dah selesai semua boleh lah korang membuat pesanan tersebut... 

Mudah kan... Aku dah cakap tadi senang sangat... Dalam aku duk skodeng sana sini nih... Aku dah terpikir-pikir nak order apa nanti... Tapi bagi aku biarlah rahsia dulu... Kalau dah dapat nanti baru ler aku cite kat korang... 

  • Nah aku belanja lagi beberapa maklumat menarik... Korang pasti teruja aihhh... 


If you are looking for best custom mug printing in malaysia, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photo booth in kl is your best entertainment.






We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “

AKTIFKAN DIRI ANDA BERSAMA SAFI SHAYLA - PAKAR RAMBUT WANITA BERTUDUNG


Pada era yang moden ini, masa merupakan sesuatu yang amatlah penting dan tidak boleh dijual beli. Oleh kerana dunia yang semakin pesat membangun dan masa tidak menunggu sesiapa pun, ramai diantara golongan wanita terutamanya yang bertudung sering menghadapi masalah rambut rapuh dan kegatalan kulit kepala. Ini boleh berpunca dari pelbagai faktor antaranya kekalutan dan tekanan bekerja mahupun kekotoran dan habuk akibat pencemaran.

Keyakinan diri adalah kunci utama bagi golongan wanita untuk menjalankan tugasan seharian dengan lebih berkualiti dan bertenaga. Oleh sebab itu, golongan  wanita yang bertudung mahupun tidak, kini usah risau, gentar mahupun kecewa kerana SAFI yang merupakan rangkaian produk Halal yang terbesar di dunia dalam produk penjagaan diri memahami masalah yang dihadapi oleh golongan tersebut. SAFI telah mengeluarkan rangkaian lengkap produk penjagaan rambut wanita bertudung – SAFI SHAYLA.  Produk ini bukan hanya ditambah baik di dalam variasi syampu tetapi SAFI SHAYLA kini memperkenalkan Mist 2 dalam 1 Rambut & Hijab, Serum Rambut dan Minyak Rambut yang membantu golongan wanita bertudung dengan penjagaan rambut yang rapi untuk memberikan rambut yang sihat dan bersinar.


SAFI SHAYLA kini mempunyai formulasi baru yang mengandungi 1001 manfaat Habbatus Sauda dan kebaikan Micro Bamboo Charcoal. Habbatus Sauda merupakan ekstrak yang digunakan sejak zaman dahulu lagi dan dipercayai dapat memberikan manfaat kepada penggunanya. SAFI memperkenalkan Habbatus Sauda di dalam produknya kerana ia dapat membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala dengan cara mencegah penghasilan bakteria. Tambahan pula, Habbatus Sauda dapat mengekalkan rambut sihat kerana ia dapat menghindari keguguran rambut dan membuat rambut lebih lembap dan bersinar. 


Micro Bamboo Charcoal membantu menghilangkan toksin daripada kulit kepala, mengurangkan rambut berminyak dan memberikan sinar kepada rambut. Dengan mengeluarkan minyak dan kotoran, Micro Bamboo Charcoal menjadikan rambut lebih lebat dan pada masa yang sama dapat mengawal bau rambut. Bau rambut merupakan sesuatu yang penting untuk golongan wanita bertudung kerana ia dapat meningkatkan keyakinan diri.

SAFI SHAYLA kini mengeluarkan rangkaian produk syampu yang baru yang bukan sahaja mengandungi formulasi  Habbatus Sauda dan Micro Bamboo Charcoal tetapi ia juga disertakan dengan pembungkusan baru yang menarik di dalam pelbagai saiz dan disertakan juga dengan haruman yang menyegarkan. Menariknya, haruman ini, ia dapat dapat bertahan selama 48 jam.

Pakar dalam penjagaan diri, SAFI SHAYLA memahami masalah yang menghantui golongan wanita bertudung kerana sudah ramai wanita yang kecundang apabila berhadapan dengan soal penjagaan rambut. Dengan rangkaian produk terbaru ini, SAFI SHAYLA ingin membantu golongan wanita bertudung untuk merasa lebih yakin dengan diri bagi mengejar impian dan cita-cita setinggi gunung, tidak kira di dalam bidang apa sekalipun. Golongan wanita ini dapat mencapai impian bukan sekadar dengan menggunakan syampu yang baharu tetapi juga dengan bantuan rangkaian penjagaan rambut  syampu  Mist 2 dalam 1  Rambut & HIjab, Serum Rambut dan Minyak Rambut untuk mendapat rambut ikal mayang dan kulit kepala yang sihat.

Mist 2 dalam 1 Rambut & HIjab boleh disembur terus ke rambut atau hijab kerana sifatnya yang cepat kering. Berbeza dengan produk lain di pasaran yang meninggalkan kesan, jangan khuatir kerana produk ini tidak meninggalkan sebarang kesan ke atas rambut ataupun hijab. Bagi wanita moden, SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1  Rambut & HIjab sangat sesuai dalam kehidupan seharian kerana ia meninggalkan haruman yang menyegarkan di mana ia dapat bertahan selama 24 jam. Selain itu, ia juga dapat mengekalkan kelembapan rambut, mengembalikan sinar, memberikan lebih kelembutan, bermaya dan membuatkan rambut lebih ringan.

Hasil gabungan ramuan syampu dan serum SAFI SHAYLA ia dapat menghasilkan rambut lebih lembut dan ringan. SAFI SHAYLA Serum Rambut didatangi dengan 2 variasi iaitu – Licin Terurus dan Hitam Menawan.

Minyak rambut SAFI SHAYLA pula dapat memberikan rambut yang lembut serta licin sekaligus memberikan rambut kelihatan sihat serta memberikan keharuman yang berpanjangan.

Setiap variasi produk yang dihasilkan dan diformulasi oleh SAFI SHAYLA adalah untuk melengkapi satu sama lain. Dengan menggunakan variasi produk dalam rangkaian SAFI SHAYLA, ia dapat memastikan golongan wanita bertudung memperoleh lebih keyakinan diri dengan mempunyai rambut selembut sutera dan sihat.

Rangkaian produk SAFI SHAYLA boleh didapati dalam pelbagai saiz dengan harga mampu milik :

1.         Syampu – 160G (RM8.35) / 320G (RM13.65) (8 variasi)
a)   SAFI SHAYLA Syampu Segar & Bermaya – Mengandungi Nano Lipid Enhancer dimana ia dapat melindungi rambut dan mengeluarkan kekotoran minyak pada rambut. Selain itu, ia juga dapat membersihkan kulit kepala dengan lebih berkesan dan hasilnya memberikan rambut rasa segar dan bermaya.

b)   SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus – Mengandungi Teknologi Perawatan Rambut Lembut yang dapat meluruskan, melembutkan, melindungi dan mengurangkan rambut kerinting. Ia dapat menjadikan rambut anda lebih
mudah untuk djaga/dimanja.

c)   SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur – Mengandungi Micro ZPT Complex dimana ia dapat mengurangkan 99.9% kulat yang boleh menyebabkan kelemumur hanya dengan basuhan yang pertama.

d)   SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Gugur – Mengandungi Pro-Vitamin B5, protein gandum yang dapat mengukuhkan struktur rambut dan mengurangkan keguguran rambut.

e)   SAFI SHAYLA Syampu Hitam Menawan– Juga mengandungi Sheen Lock yang merupakan ejen pengunci kilauan yang dapat membuat rambut hitam
berkilat, sihat, lembut dan mudah diurus.

f)     SAFI SHAYLA Syampu Itch-Kontrol– Mengandungi minyak argan dan mentol yang dapat menyegarkan dan menghapuskan bau di kulit kepala. Minyak Argan dan mentol akan membuatkan kulit kepala terasa sejuk dan segar seperti berada di awang-awangan.

g)   SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Minyak– Mengandungi citrus dan mentol dimana ia dapat membantu dalam pengawalan rambut berminyak dengan membersihkan liang-liang roma secara mendalam dan memusnahkan minyak yang berlebihan. Citrus dan mentol juga dapat menghilangkan kekotoran dan menyegarkan kulit kepala.

h)    SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Rosak – Mengandungi amino complex yang membantu dalam pemulihan rambut rosak dengan memelihara selaput rambut sekaligus memberikan kelembapan pada rambut.

2.         Syampu pouch – 480G (RM14.65) (5 Variasi)
a)        SAFI SHAYLA Syampu Kawalan  Rambut Gugur
b)        SAFI SHAYLA Syampu Segar Bermaya
c)        SAFI SHAYLA Syampu Itch-Kontrol
d)        SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur
e)        SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus

3.         Syampu pump – 520G (RM19.90) (5 Variasi)
a)        SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Gugur
b)        SAFI SHAYLA Syampu Segar Bermaya
c)        SAFI SHAYLA Syampu Itch-Kontrol
d)        SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur
e)        SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus

4.         SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab – 100ML (RM17.90)
Terdapat dua variasi iaitu Licin Terus dan Hitam Menawan. Kedua-dua variasi SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab mengandungi Habbatus Sauda Organik, perapi asas semulajadi, Pro-Vit B5 dimana ia membekalkan rambut dengan nutrisi, anti-bakteria, perlindungan dari cahaya matahari, memberi kelembapan, mengembalikan sinar, menghindari rambut rosak dan pada masa yang sama ia membuatkan rambut lebih lebat dan sihat.

5.         SAFI SHAYLA Serum Rambut – 50ML (RM17.90)
Juga terdapat dalam dua variasi
Formulasi SAFI SHAYLA Serum Rambut mengandungi:

a)        Minyak organik Habbatus Sauda – Memberikan perlindungan UV, membekalkan nutrisi untuk rambut yang mengandungi anti-bakteria.



b)        Minyak Moroccan Argan Organik – Kaya dengan vitamin, mineral dan anti-oxida yang dapat membantu dalam hidrasi rambut. Dengan itu ia dapat menghasilkan rambut yang lebih lembut dan mengurangkan kerosakan rambut rapuh dengan meningkatkan keanjalan rambut. Pada masa yang sama ianya dapat memulihkan kilauan rambut.
c)        Minyak Zaitun Asli – Menyegarkan kembali rambut kering, kusam dan kerinting.
d)        Minyak Vitamin E – Mengekalkan rambut yang kuat dan sihat kerana minyak vitamin E mengandungi anti-oxida yang dapat meneutralkan radikal di rambut.

6.         SAFI SHAYLA Minyak Rambut – 100ML (RM11.90)

SAFI SHAYLA Minyak Rambut difomulasikan dengan Habbatus Sauda organik dan juga Minyak Zaitun asli. SAFI SHAYLA Minyak Rambut mempunyai 3 variasi iaitu:-

a)        SAFI SHAYLA Anti-Kekeringan – Mengandungi Vitamin E, A & C yang dapat menjadikan kulit kepala lebih sihat dan melindunginya daripada sinaran  cahaya matahari.
b)        SAFI SHAYLA Kawalan Rambut Gugur – Mengandungi minyak argan yang membantu memberikan rambut kelihatan lebih bersinar dan mengurangkan rambut rapuh.
c)        SAFI SHAYLA Anti-Kelemumur – Mengandungi ajen anti-kelemumur dan mentol di mana ia berkesan dalam mengurangkan kelemumur, kegatalan kulit kepala dan kulit kepala yang berminyak. Berbeza daripada 2 minyak rambut yang disebutkan di atas, minyak rambut SAFI Shayla Anti_Kelemumur dipakai sebelum mencuci rambut. Urutkan secara perlahan-lahan minyak rambut di permukaan kulit kepala hingga ke hujung rambut. Biarkan selama 3 – 5 minit, kemudian basuh dan bilas bersama rangkaian produk syampu SAFI SHAYLA.

Rangkaian penjagaan rambut SAFI SHAYLA melengkapi antara satu sama lain dan ia dapat membuahkan hasil yang baik bagi golongan wanita bertudung atau pun tidak.  SAFI SHAYLA ini sangatlah bersesuaian bagi semua golongan wanita daripada wanita bekerjaya sebagai pemain drum, pemain papan luncur, pengajar zumba ataupun penunggang jet-ski kerana SAFI SHAYLA mengurangkan kegatalan dan masalah kulit kepala berminyak sambil meninggalkan kesan haruman sepanjang hari.

Rangkaian produk SAFI SHAYLA adalah dalam lingkungan harga mampu milik dan memiliki sijil halal. SAFI SHAYLA boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga di laman web dalam talian. Untuk keterangan lanjut mengenai produk SAFI, sila log masuk ke laman sesawang Facebook SAFI, www.facebook.com/SAFIMY , laman sesawang Instagram di SAFI@safimalaysia dan Chanel SAFI di Youtube iaitu www.youtube.com/safimalaysia

BALM BAYI TOK SYED - HALAL LAGI SUCI

Balm Bayi Tok Syed - Membantu Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat
Hai kengkawan. Hari nie aku nak cerita pasal satu produk bayi yang aku tengah gunakan. Tengah trending jugaklan sekarang nih. Sebelum aku ceritakan pengalaman aku menggunakan produk ni, jom kita berkenalan dulu. Kata orang tak kenal maka tak cinta.


Didatangkan dalam bekas yang menarik, Balm Bayi Tok Syed adalah persediaan kecil yang perlu ada bagi setiap rumah yang mana ia dapat membantu menenangkan bayi di kala mereka kegelisahan. Balm serbaguna yang diproses di kilang bertaraf GMP ini, diadun dari bahan-bahan semulajadi dan bukan hanya dikhususkan bagi bayi sahaja, malah ianya juga selamat bagi semua peringkat pengguna tidak kira lelaki mahupun wanita. 

Didatangkan dalam bekas yang menarik dengan tema putih hijau; halal lagi suci


Setelah melalui beberapa peringkat R&D, didapati bahan-bahan yang terkandung dalam balm serbaguna ini dapat memberikan kesan yang sangat baik kepada mereka yang menggunakannya. Sebahagian besar kandungannya diperkaya dari bahan-bahan yang halal lagi suci merupakan warisan herba sepanjang zaman.


 Bahan-bahan Utama :
👉👉BEESWAX - Dikenali juga sebagai lilin lebah yang merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah serta dapat membantu masalah radang kulit.

👉MINYAK KELAPA DARA - Mampu membantu meningkatkan tahap kecergasan seisi keluarga, terbukti kebaikkannya dan telah diiktiraf seluruh dunia.

👉MINYAK BUNGA MATAHARI - Minyak yang telah diekstrak dari bijinya kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya. Kandungan vitamin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektif untuk urutan luaran.

👉PATI MINYAK LAVENDER - Merupakan agen utama yang berfungsi mengurangkan  tekanan. Dengan bau wangi yang amat menenangkan, Pati ini bukan sekadar bahan aromaterapi, kebaikkannya di dalam demam dan selsema jugasangat terbukti.

Cara Penggunaan :

1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki.

2. Urutan perlahan di belakang badan.

3. Urutan perlahan di bahagian dada.

4. Boleh juga disapi sedikit di bahagian "T" muka.


Nie testimoni dari aku sendiri ... Bila sesi persekolahan bermula maka bermula lah juga sakit-sakit seperti demam, batuk dan selsema. Minggu lepas habis anak-anak aku kena demam, batuk dan selsema. Penyakit nih kan memang mudah berjangkit. Anak aku yang kecik sekali tu, Baby Janna pun turut terkena tempias nya. Habis semua aku sapukan Balm Bayi Tok Syed nih. Alhamdulillah anak-anak aku suka. Abang Ngah hampir setiap pagi akan sapukan balm pada dada dan belakang sebelum ke sekolah. Semua suka pakai balm nih. Bau nya sangat wangi dan yang penting tidak melekit. Baby Janna pun dapat tidur lena.

Kalau kengkawan berminat boleh ler skodeng-skodeng untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan produk.




No. Telefon HQ : 016 826 2990

Sistem SAPS Ibu Bapa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera pembaca semua ... Tahun 2017 sudah sampai ke penghujung ... Maka ibu bapa pasti sedang sibuk dengan persiapan anak-anak untuk sesi 2018 pula ... Selain itu ibu bapa pasti tertunggu-tunggu untuk melihat prestasi anak-anak sepanjang tahun 2017... Anak-anak pula baru jer selesai peperiksaan akhir tahun ... Aku pun sama lah macam korang jugak ... Asyik tanya anak-anak jer... Anak-anak nie plak kalau keputusan yang bagus-bagus tu cepat jer dia orang bagitahu... Kalau yang nyawa-nyawa ikan tu tak tau lagi jer jawapan nyer...

Kalau dulu kita ibu bapa kena tunggu buku rekod untuk mengetahui maklumat lengkap prestasi anak-anak ... Sekarang tak lagi, ibu bapa boleh semak secara online dengan menggunakan Sistem SAPS ... Anak-anak dah tak boleh dah nak rahsia dengan ibu bapa ... Semua nyer di hujung jari sekarang nih ... Ibu bapa disaran menggunakan sistem nie untuk memantau prestasi anak-anak ... Kita sebagai ibu bapa kena ambil tahu jugak pembelajaran anak-anak bukan mengharapkan guru-guru sahaja ... 

Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) merupakan satu sistem online yang diwujudkan oleh pihak Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) untuk menyimpan data-data peperiksaan sekolah di seluruh Malaysia. Sistem ini boleh memudahkan ibu bapa dan pelajar membuat semakan tentang keputusan peperiksaan, serta guru untuk memasukkan markah peperiksaan secara online. Sistem SAPS juga boleh diakses dan digunapakai oleh pihak sekolah, KPM, JPN, PPD.


Semakan keputusan peperiksaan online hanya melibatkan pelajar sekolah rendah dari darjah 1 hingga darjah 6 serta pelajar sekolah menengah dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5... Segala keputusan peperiksaan sekolah seperti Ujian 1 dan 2, Peperiksaan Pertengahan Tahun, Peperiksaan Akhir Tahun dan Peperiksaan Percubaan boleh disemak melalui laman SAPS kecuali peperiksaan awam seperti UPSR, PT3 dan SPM.

Langkah-langkah membuat semakan keputusan peperiksaan pelajar.

1. Melayari ke laman Sistem SAPS Ibu Bapa

2. Mengisi maklumat lengkap pelajar seperti No IC/Sijil lahir, Negeri, Nama sekolah dan tahun.

3. Tekan semak.

4. Tekan Papar Slip Keputusan atau Papar Markah Keputusan.





Sistem seterusnya akan memaparkan slip keputusan peperiksaan pelajar dengan terperinci termasuk markah setiap subjek, kedudukan dalam kelas dan tingkatan. Dengan adanya sistem online SAPS, ibu bapa dapat memantau keputusan pelajar dengan lebih senang dan efektif.

Papar Slip Keputusan 

Papar Markah Peperiksaan

Sistem nie amat memudahkan kedua-dua belah pihak  guru-guru dan ibu bapa ... Aku memang dah lama menggunakan sistem nie...  Sejak anak sulung aku darjah 2 (2011) sampai lah sekarang dia dah tingkatan 2  (2017).  Sistem nie memang amat memudahkan kita sebagai ibu bapa untuk menyusun aktiviti pembelajaran anak-anak di rumah... Tak de lah asyik main aje kan...  Cuma yang agak menyesakkan aku, bila nak akses laman web nih tambahan time-time akhir tahun nie, time-time result exam  baru keluar tu, memang ler agak grrr... Lambat giler dan kadang-kadang keluar lah macam-macam error... Kedengaran jugak rungutan para guru pasal masalah nie... So, aku rasa pihak yang berkenaan perlu memandang serius perkara nih, tindakan segera perlu diambil... Sistem nih bagus tapi perlu penambahbaikan...

Kengkawan yang dah ada anak bersekolah tu harus bookmark laman web Sistem SAPS Ibu Bapa... Sebagai ibu bapa yang prihatin adalah menjadi tanggungjawab kita mengambil tahu pendidikan anak-anak kita... Semoga bermanfaat buat semua...

SABUN PENCUCI CHOMEL

Chomel Baby

Hai kengkawan ... Korang buat ape tu ? Nie nak tanya skit, korang pernah dengar tak pasal jenama kat atas tu ??? Aku pun sebenar nyer baru jer tau ...Meh sini aku nak cite skit ... Skit jer tak panjang pun ... Jom ler baca ...

Korang pun tau kan aku baru beranak kecik ari tu ... Laaa nie Janna dah nak masuk lima bulan ... Tapi aku nih masih menjaga ler kesensitifan Janna nih dengan persekitaran ... Aku masih menggunakan sabun khas untuk bayi ... Sabun cuci baju pun aku masih menggunakan yang memang khas untuk bayi ... Kalau pencuci yang biasa biasa nie banyak bahan kimia yang tak sesuai untuk bayi ...


So, ari tu aku terberkenan nak cuba pencuci daripada jenama Chomel ... Aku guna sabun pencuci pakaian (1 liter) dan sabun pencuci breast pump dan botol ( 1/2 liter) ... Pencuci nie memang sesuai lah untuk Janna ... Sabun nie amat sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif ... Mencuci kotoran degil dengan kadar pH yang rendah ... Tidak akan menyebabkan alahan pada bayi ... Walaupun bebas bau tetapi cucian tetap bersih dan lembut ... Sesuai untuk cucian tangan dan juga mesin basuh ...



AWARDS & CERTIFICATIONS

As we’ve mentioned before, we don’t compromise when it comes to the safety, integrity and effectiveness of our products – our certifications and approvals are proof of that. Here are some which we’re most proud of attaining.

Chomel - Terminologically Tested
Chomel - Hypoallergenic
Kalau korang nak tau lebih lanjut lagi pasal produk nih, skodeng ler website Chomel ... Boleh order terus kat situ ...














HIJAB SHAMPOO BY NATURAL ELIXIRS

Rambut merupakan antara aset penting bagi semua wanita... Penjagaan rambut yang betul dan rapi sangat penting untuk memastikan rambut korang sentiasa sihat dan cantik, terutamanya bagi wanita yang bertudung... 

Walaupun aku tak lah memakai tudung melebihi 8 jam,  tapi aku ada jugak mengalami masalah rambut nih... Aku sekarang sedang mengalami masalah keguguran rambut yang serius... 
Risau jer kalau nak sikat rambut or syampu rambut... Bersepah rambut kat lantai... 

Macam-macam dah cara aku guna... So,  sekarang aku tengah cuba HIJAB SHAMPOO BY NATURAL ELIXIRS... Nie merupakan kali pertama aku pakai syampu nih... Pergghhh, bau nyer boleh tahan wangi... Sat gie aku beritau kesan nyer... 


Selamat Berkenalan 

Sebelum tu jom kita berkenalan dulu dengan Hijab Shampoo nih... Syampu nie menggabungkan bahan-bahan organik; Minyak Nettle,  Ekstrak Bunga Kamomil dan Minyak Tea Tree yang kaya dengan khasiat untuk menguatkan, melindungi dan mencegah keguguran rambut... Rambut memerlukan pendedahan yang secukupnya kepada udara dan cahaya matahari untuk memastikan ia sihat dan kuat... Apabila rambut sentiasa tertutup, kulit kepala tidak boleh bernafas... Ini akan menyebabkan pengumpulan sebum berlebihan daripada peluh...  Liang-liang rambut akan tersumbat dan mengakibatkan kulit kepala yang tidak sihat, berkelemumur,  keguguran rambut, rambut nipis dan tidak bermaya... 

Formulasi Unik Syampu Hijab :
🌠Membersih dan melembapkan kulit kepala...
🌠Mengawal pengelupasan semulajadi kulit kepala, menjadikan ia segar semula...
🌠Menyeimbangkan pengeluaran sebum dan mengurangkan minyak berlebihan...
🌠Sifat antioksidan yang melindungi rambut daripada kerosakan dan penuaan awal... 
🌠Memberi tenaga dan menyegarkan semula akar rambut untuk rambut yang berkilat dan sihat... 
🌠Mencegah keguguran rambut dan kelemumur... 

Kesan Penggunaan :
Setelah  seminggu menggunakan Syampu Hijab,  masalah keguguran rambut yang aku alami berkurangan... Tak de dah rambut sepah-sepah kat lantai... Disebabkan syampu nie 2 dalam 1, aku rasa amat berpuas hati sebab dah tak payah berlama-lama untuk mencuci rambut, perapi dah ada dalam tu sekali... 

Berikut details tentang Hijab Shampoo kalau korang nak skodeng... 


#hijabshampoo #naturalelixirs #naturallyorganic #antihairloss #nodandruff #shampootudung #moisturizing #hydrating #syamputudung #syampuhijab #rambutsihat
#blogger #kisahhidupku #jombercontest #review #kolaborasi

Kalau korang nak beli boleh klik >>BELI1<< atau >>BELI2<<