Search This Blog

Online Gift Shop

Aku kan kalau bab nak memberi hadiah nih mesti pening... Tak tau nak bagi apa kat orang... Tambahan aku nie tak sekreatif mana pun... Masa plak terhad... 



Jenuh skodeng online gift shop malaysia ... Sebaik ler terjumpa dengan satu online shop nih yang best giler; creative gifts shop malaysia... 

Pelbagai jenis hadiah disediakan dan kita boleh memilih mengikut kesesuain... Yang best nyer kita boleh design sendiri apa yang kita nak letak kat hadiah yang istimewa tu... 



  


 
Berikut antara beberapa pilihan produk yang ada ... Banyak sangat pilihan korang boleh buat sesuaikan dengan sape korang nak bagi kejutan tu...

Cara nak uruskan pun tak susah sangat... Korang cuma perlu buat beberapa langkah mudah... 

1. Memula tu korang kena lah pilih produk mana yang korang nak; nak tshirt ker, nak bantal ker, nak cawan ker... 

2. Lepas tu korang kena lah upload design yang korang nak letak kat produk yang korang dah pilih tadi.

3. Bila dah selesai semua boleh lah korang membuat pesanan tersebut... 

Mudah kan... Aku dah cakap tadi senang sangat... Dalam aku duk skodeng sana sini nih... Aku dah terpikir-pikir nak order apa nanti... Tapi bagi aku biarlah rahsia dulu... Kalau dah dapat nanti baru ler aku cite kat korang... 

  • Nah aku belanja lagi beberapa maklumat menarik... Korang pasti teruja aihhh... 


If you are looking for best custom mug printing in malaysia, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photo booth in kl is your best entertainment.






We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “

6 comments:

  1. senang dh nk tempah printing skang kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah... Harga nyer pun cam ok lah jugak...

      Delete
  2. leka sebenarnya nak design gift ni sendiri :D

    ReplyDelete
  3. Thanks for posting this amazing blog, i really liked it.

    I would also like to suggest you to always choose a trusted lunch box gift supplier in Malaysia, if you are looking to purchase corporate gifts at affordable prices.

    Thanks

    ReplyDelete