Search This Blog

Majlis Anugerah Kecemerlangan SKGS 2015

Seperti biasa apabila tiba akhir tahun semua sekolah akan mengadakan hari penyampaian hadiah ler ... Itu lah aku panggil dulu-dulu ... Sekarang nie dah jadi Majlis Anugerah Kecemerlangan ... Kira nyer sape-sape yang cemerlang akan menerima anugerah, tak kira lah akademik ataupun kokurikulum ...



Alhamdulillah Majlis Anugerah Cemerlang Sekolah Kebangsaan Gombak Setia 2015 kali ini dirasmikan oleh Tn. Hj. Abdul Rahim B. Kamaruddin ... Panjang  ucapan Tn. Hj. tadi macam ceramah politik pun ada ... Hehehe ... Sssshhh ...



Aku semalam dikehendaki hadir ke sekolah sebab salah seorang anak aku menerima anugerah cemerlang ... Punye lah suka anak aku ... Hehehe ... Abang Long dulu pernah jugak dapat ... Tapi tulah sekali nyer ... Lepas-lepas tu tak de dah ... Harap-harap yang sorang nie kekal lah prestasi nyer ...


Princess dapat no. 1 dalam kelas ...

Merasa lah naik atas pentas ... Alhamdulillah ...

mmmm
Tahniah ... Kekalkan prestasi ...

Princess aku sorang nie memang susah nak senyum ...

Cantik tak hadiah nyer ... ?
Aku lagi suke kalau ditukar kepada hadiah yang berupa benda-benda yang dia boleh guna ... Seronok lah skit dia ... Cam beg sekolah ker, set mewarna ker, set buku cerita ker  ... Bagi aku lah hadiah macam tu lebih sesuai untuk tahap 1 ... 

Ape-ape pun Alhamdulillah dan Tahniah ... Kekalkan prestasi ...
Bak kate BigBoss "Nombor x penting ... Yang penting hang kenai tuhan hang yang SATU ..."

"Ya Allah, aku berjanji kepadaMu, anak ini akan ku didiknya menjadi seorang insan yang beriman dan bertakwa kepadaMu ya Allah. Insya,Allah. Itu janjiku padaMu!!"


















3 comments:

  1. Alhamdulillah, semoga terus berjaya dan berjaya di dunia dan juga akhirat...

    ReplyDelete
  2. Tahniah.
    Semoga terus cemerlang dalam hidup.

    ReplyDelete
  3. tahniah :)
    moga terus cemerlang ye fatiha ...

    ReplyDelete