Search This Blog

Showing posts with label Tadika Sempurna. Show all posts
Showing posts with label Tadika Sempurna. Show all posts

SELAMAT HARI GURU 2017



Selamat  Hari Guru buat semua guru-guru di Malaysia ... Khas utk guru-guru ku di Tadika Kemas,  Gombak Setia, SRK Gombak 1, SM Convent Sentul, SM Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pusat Asasi n Universiti Malaya ...

Terima kasih guru yang telah mengajarku membaca, menulis, melukis, mewarna, mengira, mengajarku erti hidup dan mengajarku mengenal diri ... Terima kasih juga buat guru terawal – mak dan abah ...

Tidak lupa juga para guru di Sek. Men. Keb. Gombak Setia, Sek. Keb. Gombak Setia, Sek. Agama Al-Hilaliah dan  Tadika Sempurna yang telah mendidik anak2 ku ... Jasamu akan tetap ku kenang hingga ke akhir hayat ... Sampai bila-bila ... Terima kasih, Selamat  Hari Guru ...

Moga Allah merahmati segala usaha guru dan para pendidik….

Selamat Hari Guru 2016



Selamat  Hari Guru buat semua guru-guru di Malaysia ... Khas utk guru-guru ku di Tadika Kemas,  Gombak Setia, SRK Gombak 1, SM Convent Sentul, SM Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pusat Asasi n Universiti Malaya ...

Terima kasih guru yang telah mengajarku membaca, menulis, melukis, mewarna, mengira, mengajarku erti hidup dan mengajarku mengenal diri ... Terima kasih juga buat guru terawal – mak dan abah ...

Tidak lupa juga para guru di Sek. Men. Keb. Gombak Setia, Sek. Keb. Gombak Setia, Sek. Agama Al-Hilaliah dan  Tadika Sempurna yang telah mendidik anak2 ku ... Jasamu akan tetap ku kenang hingga ke akhir hayat ... Sampai bila-bila ... Terima kasih, Selamat  Hari Guru ...

Moga Allah merahmati segala usaha guru dan para pendidik….

Selamat Hari Guru 2015



Selamat  Hari Guru buat semua guru-guru di Malaysia ... Khas utk guru-guru ku di Tadika Kemas,  Gombak Setia, SRK Gombak 1, SM Convent Sentul, SM Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pusat Asasi n Universiti Malaya ...

Terima kasih guru yang telah mengajarku membaca, menulis, melukis, mewarna, mengira, mengajarku erti hidup dan mengajarku mengenal diri ... Terima kasih juga buat guru terawal – mak dan abah ...

Tidak lupa juga para guru di Sek. Keb. Gombak Setia, Sek. Agama Al-Hilaliah dan  Tadika Sempurna yang telah mendidik anak2 ku ... Jasamu akan tetap ku kenang hingga ke akhir hayat ... Sampai bila-bila ... Terima kasih, Selamat  Hari Guru ...

Moga Allah merahmati segala usaha guru dan para pendidik….

Last Day kat Tadika Sempurna

Kejadian Jumaat, 21 November 2014

Hari nie adalah hari terakhir persekolahan untuk tahun 2014 ... Hari nie jugak merupakan hari terakhir Fatiha kat Tadika Sempurna ... So, hari kat tadika adalah jamuan skit2 and persembahan skit2 ... Party omputeh kate ... Pakaian adalah pakaian biasa, bebas ... Punyer lah excited budak nie, sampai susah nak tido ... 

Princess Fatiha ...
Siap bersolek bagai haa ...


Tengah tunggu kengkawan bersiap ...
Sengeh jer dia bila ada dialog "Fatiha, cantik nyer awak ..."


Haaa ... Tu semua kengkawan ...
Dah pakai mahkota ready to party ...


Ready nak buat persembahan ...


Tengah menari cheeewaahhh ...
Gambar kurang jelas, Cikgu dia yang Whatsapp ...


Menari berdua plak ...
"Adik, tak suka budak nie, gedikkk"
Hahaha ... Kecik lagi dah pandai ...


Tengok kamera lah ...


Isshhh, sebelah mata plak ...


Nak balik dah ...
Party dah habis ...
Bye2 kengkawan ...
Bye2 teachers ...
Bye2 Tadika Sempurna ...

2015 ... Sek. Keb. Gombak Setia, Mu tunggu aku datang ... Isshhh, tak baik cakap aku lah ...

Budak Gedik ...


Inilah budak gedik tu ...
Orang lain dah cuti, tapi  dia kena sekolah ...
Semua gara-gara yuran bulan November dah di bayar, so tadika tak ditutup ...
Tapi ramai jugak yang tak datang ...


Kipas warna-warni

Tulisan dah cantik, tapi besar ...


Published with Blogger-droid v2.0.10

Hasil Kerastangan ...

Hehehe ... Nie ler antara koleksi kerastangan Fatiha kat Tadika Sempurna ...

Ya Allah, Kau terangilah hati anak ini dalam mendalami ilmu dunia & akhirat.. Kau jadikanlah dia anak yang solehah, yang menjaga solat dan agamanya ... Menjaga kebajikan kedua ibu bapanya ... Menjaga kebajikan mereka yang memerlukan ... Tidak sombong dan pandai menjaga diri ... Ameen ...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Bye Ibu ... Adik Nak Jalan Jauh Nie ...

Hari nie Fatiha ada Lawatan Sambil Belajar ... Kali nie Tadika Sempurna telah memilih Farm In The City ... Tempat nih kat area Sri Kembangan n baru bukak tahun lepas rase nyer ... Fatiha excited sangat, ibu nyer yang risau ... Bukan ape Fatiha nie x pernah lagi jalan-jalan tanpa kita orang ... Harap-harap ok ler nanti, dalam keadaan cuaca yg tidak begitu baik nih ... Program terpaksa diteruskan, coz semua dah booking ... Sebaik pihak tadika ada bekal kan mask kepada bebudak nih ... Pukul 8.30pagi tadi dah naik bas, and dijangka balik pukul 2.30petang ... Sebelum berpisah tadi, macam-macam pesan; dengar arahan cikgu, jangan jalan sorang-sorang, jangan main tengah jalan, hehehe, ibu nyer terlebih risau ... Semoga selamat perjalanan pergi dan balik ...