Search This Blog

Lazada Big Baby Fair Blogger Contest



Lazada Malaysia kembali lagi ... Setelah huru-hara satu Malaysia dengan Surprise Box dan Lazada Birthday Blogger Contest, kali nie Lazada kembali pula dengan Big Baby Fair... Bersempena dengan itu juga mereka telah menganjurkan Lazada Big Baby Fair Blogger Contest...

Walaupun aku tak dapat Surprise Box dan tak menang  Lazada Birthday Blogger Contest, yang diumumkan semalam... Aku tetap jugak nak join contest nih... Harap-harap ada rezeki aku kali nie ...

Lampin Pakai Buang Pilihan Aku


Haaa... Nie lah lampin pakai buang pilihan aku ... Jenama Baby Like... Bukan aku kedekut ker ape, tapi kita berbelanja haruslah ikut kemampuan ... Sebelum-sebelum nie ada jugak aku pakai lampin pakai buang yang pemes-pemes tu kan ... Tapi kurang sesuai dengan kulit anak-anak aku... Sepanjang aku pakai jenama Baby Like aku puas hati dengan kualiti nyer ...

Susu Formula Pilihan Aku

Image result for dutch lady logo
Dutch Lady adalah susu formula pilihan aku jika aku nak bagi susu formula kat anak-anak aku .... Sebenar nyer anak-anak aku memang aku usahakan bagi susu ibu sampai tamat waktu nyer ... So, anak-anak aku yang dah besar-besar tu aku akan pili jenama Dutch Lady kalau dia orang nak minum susu lah ... Kadang-kadang nak makan ngan cornflakes lah ... Ngan coco crunch lah ... Kalau aku beli susu fresh pun biasa nyer jenama Dutch Lady ... Samalah jugak ngan susu kotak berperisa ... Aku pun suka susu kotak yang berperisa kopi tu ...

Hadiah Untuk Baby Newborn


Haaa ... Memandangkan tak lama lagi aku akan bersalin ... So, aku nak hadiahkan baby newborn aku ... Semoga baby aku gembira dan ibu nyer pun gembira ... Hahaha ... Oh, alangkah best nyer kalau dapat hadiah tu ... Lompat bintang ler aku ... Kengkawan ada cadangan ker car seats yang bagus bagus? 


PERINGATAN
Kengkawan semua jangan lupa tau terjah website Lazada Big Baby Fair untuk shopping-shopping lagi tau .... Boleh tapau untuk raya sekali ... 

Lazada Big Baby Fair
29 Mac 2017 hingga 2 April 2017
Diskaun sehingga 85%

2 comments: