Search This Blog

HAPPY BIRTHDAY TO ME


Pejam celik pejam celik dah 40 tahun aku bernafas di atas bumi milik Allah swt ... Alhamdulillah kerana masih bernafas untuk bersama orang-orang yang aku sayang terutama keluarga aku ... Syukur masih diberikan kesihatan yang baik untuk menjalani kehidupan ini ... 

Alhamdulilah masih dipanjangkan usia untuk memperbaiki apa yg lemah pada aku ... Doakan agar aku sentiasa meletakkan peraturan Allah dalam kehidupan ini ... 

Semoga Allah memberkati kehidupan aku di dunia dan akhirat ... Semoga dapat menjadi isteri yang solehah :-p dan ibu yang baik untuk anak-anak ... Pada semua terima kasih kerana sudi menjadi kawan ...

Ahahaha ...

Duhai diri ... Ingatlah saban waktu kematian semakin rapat menjengah ... Tingkatkan amal seiring bertingkatnya umur ... Insyaallah ...

😝😱😱😱😝
Woiiittt... 
Dah masuk 4series lah... 
πŸ˜…πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜…


14 comments:

  1. Serius akak dah masuk 4 series eh. Selama ni macam Siqah panggil nama je. Maaf kak kalau nampak tak sopan. Huhu.

    Selamat hari lahir kak Hani :) Semoga dipanjangkan usia dan sentiasa dalam keberkatan Allah. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahaiiii... Malu plak kita... Aminnnn... Terima kasih...

      Delete
  2. Salam ulang tahun kak..
    Semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  3. Salam Dear,
    Happy birthday juga ...
    wish you all the happiness, good health and wealth and all the success in life.
    cheers.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari lahir semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki :)

    Macam tak percaya pulak umur akak nk dekat mak tiqaa hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu... Alhamdulillah...
      Aminnn... Terima kasih...

      Delete
  5. Selamat hari lahir ya, saya tak lama join lah 40 series tu.... :-)

    ReplyDelete
  6. 4 series tu yang mahal kak. hehe

    ReplyDelete
  7. Huwarghhhh. Uyul baru tahu, kakak rupanya. Hai kakak hani. Selamat ulang tahun.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete