Search This Blog

CPUV NUFFNANG #101 | DOVE HAIR CARE RANGE

Alhamdulillah ... Permulaan untuk September 2016 ... Kali nie dapat kempen daripada Dove ... Rase nyer ramai yang dah tahu, Dove mengeluarkan banyak jenis produk ...
Kali nie kempen untuk produk penjagaan rambut ... Meh baca, aku malas nak translate ...

Turn to Dove hair care for products that nourish hair day after day. From shampoo to hair masks and styling products, we’ve got everything you need for nourished, beautiful hair.

With Dove hair care products, beautiful hair is more than just gloss and promises. It’s real, nourishing care that lasts. It’s care you can trust. Since the most beautiful hair is healthy hair, we’ve combined advanced hair care science that delivers both instant results and progressive nourishment for hair that gets better and better over time. So there’s no more choosing between hair looking great and being cared for.
Nie antara produk penjagaan rambut yang dikeluarkan oleh Dove ...

Treating damage, quenching dryness, restoring vitality to ageing hair – whatever you need to bring the best out of it. Lift and volumise fine hair, moisturise and define curly hair, add fullness to thinning hair: we’ve got it covered.

And to keep that care going right to the end of your routine, we’ve created styling products that nourish as well as keep your hair looking amazing.

Whatever your hair needs, there’s a product from Dove Advanced Hair Series to perk it up. Explore the range here…

Aku suka jugak produk keluaran Dove nih terutama produk penjagaan kulit ... Hand lotion ker ... Body lotion ker ... Memang best ... Lembut & wangi ... Errkk, tapi harga cam mahal lah skit ...


Kengkawan kalau ada jumpa iklan Dove menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik untuk yang berminat jer tau ... Tiada paksaan, tak mo pun tak pe lah ... Sob ... Sob ... Sob ...

Terima kasih #nuffnang
#dovehaircare #dovemalaysia
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct
Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ...

12 comments:

  1. Wahh bestnya! Tapi Azwar tak boleh pakai dove, gatal-gatal rambut..

    ReplyDelete
  2. dove tu wangi je :) pastu kalau untuk rambut mek sesuai sangat. yg sabun mandi dia pun lmbut untuk kulit :)

    ReplyDelete
  3. bestnya dpt cpuv dr nuffnang. lama dah xdpt.huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok lah ... Dengan bantuan kengkawan jugak nih ...

      Delete
  4. mira mmg guna Dove since last year. mmg buat rambut lembut je~

    Pretty Little Things

    ReplyDelete
  5. sama..dapat jugak..tapi tak nampak2 pun iklan nya lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nampak tu biasa, ntah waktu bila dia menjelma ...

      Delete
  6. pernah guna sabun dia dulu masa dok sewa dengan kawan2

    ReplyDelete
  7. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Aris. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial, dan putus asa, saya telah penipuan oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 Juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dengan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah dia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan kehilangan Sety saya diperkenalkan dan diberitahu tentang Ibu Cynthia Dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening bulanan.

    ReplyDelete