Search This Blog

Promosi BookCafe #MYCYBERSALE2016


Assalamualaikum & Selamat Petang kengkawan ... Kepada ulat buku diluar sana yang takde masa nak keluar membeli, boleh beli buku secara online dah sekarang ...


Sekarang nie BookCafe tengah buat sale ... Ada buku-buku yang dijual dengan diskaun sehingga 95% ... Buku yang berharga RM1 pun ada ... Pat pat pat sape cepat dia dapat ... Lekaih kengkawan ... KLIK jer mana-mana banner yang korang nak ... Kos penghantaran tengah percuma tu ...

Tarikh Promosi : 
26 - 30 September 2016 

#mycybersale2016
#bookcafe

7 comments:

  1. salam singgah dan follow ...wah bagus lah buat macam ni senang .. hii

    ReplyDelete
  2. Semalam dah terjah, survey-survey :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus ... Masuk waktu nanti beli cepat, takut habis ... Ralat plak nanti ...

      Delete
  3. fuh macam nak shopping ja banyak2buku RM1 tu..

    ReplyDelete
  4. tgh tgk lagi ni, hani.
    lom decide. hi hi hi :)

    ReplyDelete