Search This Blog

CPUV NUFFNANG #123 | LHDN APR2017

Alhamdulillah... Sebenarnya pada pertengahan bulan April 2017 ada dapat kempen... Tapi tak berkesempatan nak cerita... Nampak nya ramai dah merungut pasal #nuffnang nih... Nak bungkus ker apa... Hmmm... 

Kali nih dapat kempen daripada Lembaga Hasil Dalam Negeri...  Memula tu tertanya-tanya jugak apa lah yang nak dipromosikan oleh LHDN nih... 


Haaa... Nielah sebab nyer... LHDN nak suruh kita-kita nih isytihar pendapatan tahun taksiran 2016... Banyak yang tak isytihar kot... Hahaha... Korang dah buat ker? Tak isytihar kang sangkut plak BRiM nanti... 


Kengkawan kalau ada terserempak iklan  menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik... Untuk mereka yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun xpe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#lhdn
 #efiling
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct

Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ...

5 comments:

  1. CT lama tak bukak tapi tngk2 ada juga jalan duitnya hehe..
    tapi serious tawar hati da dengan Nuff.. tapi masih ada rezekinya..

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah nampak iklan PC cepat2 klik ya..

    ReplyDelete
  3. Klik-klik iklan.. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ReplyDelete