Semakin Kebawah...


Alhamdulillah... Masih boleh bersiaran... Kali nie bersiaran dari KKIA,  Gombak Setia... Ya,  dah masuk minggu ke-38... Sudah semakin hampir... Walaupun dah beberapa kali merasa, perasaan seram, risau, takut tu tetap ada... 

Masuk jer minggu ke-36 tempoh hari, pemeriksaan kesihatan perlu dilakukan setiap minggu... Huwaaa... Sebaik ler klinik dekat ngan rumah... 


Sebenar nyer sejak minggu lepas lagi dah rasa sesuatu... Tapi bukan ler rase nak bersalin tu... Rasa yang di dalam dah semakin ke bawah... Sakit, biasanya pagi lah... Eewww sakit wooo... Jalan pun dah serupa pingu... Terkedek-kedek... 

Masih menunggu ... Masih setia menanti... Nombor giliran tak dipanggil lagi... Nanti update lagi... 

15 comments:

  1. Baby tak sabar tu nak tengok dunia ๐Ÿ˜„ Semoga dipermudahkan urusan bersalin ๐Ÿ˜‰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih... Ibu pun x sabar nak tgk baby...

      Delete
  2. smoga dipermudahkan segalanya..aminnn

    ReplyDelete
  3. walaupun bukan 1st time tp tetap akan berdebar menanti saat kelahiran kan sis.. hehe.. semoga dipermudahkan segalanya sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelahhh... Rase nyer lain2... Terima kasih...

      Delete
  4. semoga dipermudahkan sis...dapat baby Ramadhan la ni. Selamat berpantang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Insyaallah... Huwaaa, tak dapat raya...

      Delete