HARGA MINYAK MULAI 11 MEI 2017 - 17 MEI 2017


⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Mulai 11 MEI 2017 - 17 MEI 2017, harga runcit Petrol dan Diesel adalah seperti yang berikut :

RON95 : ⬇ turun 10sen (RM2.01 seliter)
RON97 : ⬇ turun 10sen (RM2.29 seliter)
DIESEL : ⬇ turun 6sen (RM1.95 seliter)

⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Alhamdulillah ... Haaaa .... Turun lagi ... Terima kasih semua ... Harap-harap harga bahan mentah pun ikut ler turun ... Yerrr idak .... Tak aci ler kan, masa harga minyak naik korang naik kan harga barang... Nie harga minyak dah turun,  turun kan lah sikit harga barang... πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Atau turun naik harga minyak menjelang PRU??? πŸ€”πŸ€”πŸ€”

⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽


6 comments:

  1. Aishhh macam yo-yo lew nampaknya... Sabar je la kan?... Huhu ;)

    ReplyDelete
  2. tgk harga minyak yang keep fluctuate pun buat nafas laju turun naik turun naik daa aikk

    ReplyDelete
  3. Harap2lah harga makin turun, tak naik2 dah

    ReplyDelete
  4. Waktu nie memang berbaloi yeah-yeah la sebab dia turun.. hehehe

    ReplyDelete