Search This Blog

Eeee Ular ...

Kejadian berlaku dua minggu lepas ...
Tiba2 BigBoss ajak gie Downtown Cheras ...
Tempat kami berniaga dulu ...
Tempat yang penuh suka dan duka ...
Sekarang dah tak niaga situ ...
BigBoss dah tak larat nak berjaga sampai malam, eh sampai ker pagi ... Tapak masih ada, sesape yang berminat boleh PM FB saya ... Hani Rahman ... Kanopi pun ada ...

Anak2 aku melompat memasing bila dengar Abah nyer ajak berjalan ... Putra pun sama ... "Jommm" kate nyer ... Hehehe ... Kita orang jenjalan jer, cuci mata ... Bukan beli ape2 pun ... Sesaje jumpe kengkawan lame ...

Jom  skodeng ...

Danial nak pegang ular ...
Berani budak nie ...

Siap cium ular lagi ... Cuma aku tak sempat snap gambar jer ... Aku takde ler, nak usap pun takut ... Nak amek kan gambar tu pun dah seram sejuk ... Abang Ngah ... Abang Ngah ...

Ayam Goreng RM1 ... Ramai peminat nyer ... Tengok ler kat belakang tu, beratur panjang orang nak membeli ...

Aku ngan Abang Long layan steamboat ... Sedap ... Tak cukup plak rase nyer ... BigBoss jom gie lagi nanti eak ...

Singgah kat kedai kawan aku jual shawl ... Tengok lah tu, orang sentiasa ramai kat sini ... 

** Sesiapa yang berminat nak tapak di Downtown Cheras @ kanopi boleh PM saya di FB Hani Rahman ...

3 comments:

  1. ayam singgit ???!
    kat melaka da tak jumpa da ayam singgit hu hu hu...
    [terjahan dari fb :)]

    ReplyDelete
  2. kat Kedah ada lagi..woo..abg ngah yang sangat berani..

    ReplyDelete
  3. Uma saya dekat nan ngan downtown cheras ni..

    ReplyDelete