Search This Blog

Awat Ler Tak Bertambah Lagi #Nuffnang ... ??? - 2


Awat ler tak bertambah-tambah pun nie ???
Aku tengok ade jer iklan yang menepek kat blog aku nie ...
Kisah Hidup Ku ...
Jom Bercontest
Header By Kathy R'bain
#TerimaKasihThankYou

Yang aku perasan lah kan ... Ari tu ada iklan Nestum ... Peh tu yang baru nie iklan Volkswagen plak ... Tapi aku tengok tak de lak yang masuk ... Isshhh, aku pun tak paham sangat cam ner ... Hopefully lepas nie bertambah ler cepat skit ... 
Kengkawan yang hebat-hebat mesti mencanak-canak tambah nyer ...
Ape petua ? Ape rahsie ?

2 comments:

  1. tak ada petua tak ada rahsia... sikit2 lama2 jadi bukit, tapi kena tahap kesabaran yang tinggi kak... hu hu hu...

    ReplyDelete