Search This Blog

CPUV JANUARY 2018

CPUV NUFFNANG #137 | ST IVES OIL SCRUB 

Hahaha... Seketul jer dapat bulan lepas. . Oittt #nuffnang awat kedekut sangat? Cam ner sekalipun aku tetap setia sebab aku malas nak bagi komitmen pada yang lain-lain tu...

Kengkawan kalau ada terserempak iklan  menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik... Untuk mereka yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun xpe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#stives #stivesoilscrub
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct #paidreview 

Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... 

Untuk daftar SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAY

Yang nie plak untuk ulat2 buku... Banyak buku2 menarik + murah kat sini... Sila skodeng... 

4 comments: