Search This Blog

Aidilfitri 2016

Alhamdulillah Rabu lepas bersamaan dengan 6 Julai 2016 semua umat Islam menyambut Syawal setelah sebulan berpuasa ... Kami sekeluarga beraya di Gombak kali ini ... Syok ??? Biasa biasa jer ... Alhamdulillah semua adik beradik aku bali, so gegak gempita jugak ler rumah uwan dengan keletah anak masing-masing ... Seawal 8.30 pagi semua nyer bergegas ke surau berdekatan untuk menunaikan semayang raya ... Malas nak cite banyak2 meh ler nengok gambar-gambar tak semenggah kami ...

Borak-borak ... Makan-makan ... Sambil menunggu jemaah surau bertakbir ...

Menyambut ketibaan jemaah ...

Salam ngan Mak Abah ...

Anak-anak bersalaman ...

Sambil menunggu sedekah daripada PokCik dan MokCik ...Terima kasih ...

Lepas habis aktiviti bersalam-salaman sambil mengumpul duit raya ... Maka harus lah diadakan sesi bergambar ... Inikan raya ...

Keluarga Besar Kami ...

Free style ...

Mak ngan Abah aku ...
Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dibawah rahmat Ilahi ...

Keluarga Along ...

Kami Sekeluarga ...
Panas weiii ...

Keluarga Faizal ...

Keluarga Faiz ...
Insyaallah ada pertambahan ahli tahun depan ...
Alhamdulillah ...

Lepas habis sesi bergambar , kami sekeluarga bergerak balik ke Jengka 17 ... Agak lewat jugak lebih kurang pukul 11 pagi ... Raya di Jenka pun biasa-biasa jer ... 

Masa nie dah nak gerak balik ke Gombak ...

Putra nak merajuk dah ...

Bergambar lah selagi boleh ...
Senyum ... Senyum 

Alhamdulillah kerana diberi kesempatan beraya bersama dengan orang-orang yang aku sayang ... Semoga kita semua sentiasa dibawah rahmat Ilahi ... 
Lepas tu ... Lepas tu ... Lepas tu ...
Hmmm ...

3 comments: