Search This Blog

Salam Aidil Adha 2015

Masih belum terlambat rasa nyer nak mengucapkan Selamat Hari Raya Haji kepada semua ...

Walaupun tahun nie kita dikejutkan dengan macam-macam kejadian yang mengejutkan di Tanah Suci, namun itu semua tak melunturkan harapan aku untuk ke sana ... Aku amat berharap dapat menjadi tetamu Allah bersama-sama BigBoss ... Insyaallah ...


Saat berderai jatuh
Titisan air mata suci IBRAHIM
Melihatkan keteguhan iman
Anaknya ISMAIL
Dikala itulah bermula
Sejarah agung
ERTI SEBUAH PENGORBANAN ...




Alhamdulillah ...


13 comments:

  1. selamat hari raya aidiladha kak hani :)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah kak, semoga Allah makbulkan doa akak dan dapat menjadi tetamu Allah nanti..

    ReplyDelete
  3. Salam AidilAdha dari aida ye.
    Yes. Semua tu dugaan Allah.
    Ke sana tu da jatuh wajib kpd kita yg mampu ni.
    Wajib tunaikan. And memang nak tunaikan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah ... Harap dipermudahkan urusan kita semua ...

      Delete
  4. dah habis raya ni...boleh lagi dak nak wish? =)
    hani berkorban ke tahun ni?
    saya p tengok aje dengan anak-anak
    tak sempat cite lagi...laptop rosak plak

    ReplyDelete