Search This Blog

JUALAN CERIA 70%


Ya Allah ... Best nyer ... Kalau lah aku dekat memang aku pie borong banyak2 ... Kengkawan pun mesti ramai yang suka coklat kan ... Isshhh ... Geram plak tengok ... Ada sape2 duk area sana ? Leh ler kirim ... Emmm ...


Tak nampak plak ...

Haaa ... Yang nie jelas ...

Toblerone ...
Mengancam tul tawaran nyer tu ...

Dairy Milk

Chipsmore 
Bebudak suke biskut nih ...

Mc Vit

Hmmm ... Murah sangat kan ... Kalau lay dapat ... Tapi kengkawan sebelum membeli tu pastikan halal dan tarikh luput nyer dulu ...

Adooiii laaa ...
Geram betul lah ...
Nakkkk !!!






7 comments:

  1. biasanya diorang nak habiskan stok hujung tahun je....kalau dekat, nak juga pergi.Karang duit minyak kereta lagi mahal dari barang pulak.huhu...nak juga....murah giler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah kan ... Murah sangat, berbaloi sape yg leh beli ...

      Delete
  2. murah sangt2 tu..alahi..kalau dekat memang dah sampai dah ke sana..:)

    ReplyDelete
  3. Huhu... Kat Klang... Awatla yang sedap² tu jauh ek? Hehe

    ReplyDelete