Search This Blog

CPUV NUFFNANG #134 | CETAPHIL BABY


Haaa yang nie kisah awal bulan nie ... Alhamdulillah, masih kekal bersama #nuffnang ... Kali nie dapat kempen daripada Cetaphil Baby ...


Cetaphil memang terkenal dengan produk kesihatan kulit ... Berpengalaman selama lebih kurang 7 tahun ... So, kali mereka nak promosi produk penjagaan kulit untuk bayi ...

Kengkawan kalau ada terserempak iklan  menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik... Untuk mereka yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun xpe lah... Sob... Sob... Sob... 

Kepada kengkawan yang nak buat duit tambahan... Nak cuba dapatkan kerja-kerja review produk... Korang boleh daftar kat sini... Jom try, tak rugi apa pun ...

>>>KLIK BANNER DI BAWAH<<<

Yang nie plak untuk ulat2 buku... 

Terima kasih #nuffnang
#cetaphil #cetaphilbaby
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct #kolaborasi

Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ...

5 comments:

  1. wah best dapat iklan nuffnang!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahniah..rezeki tu..dtg sambil klik..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tahniah... saya jarang-jarang check akaun Nuffnang...

    ReplyDelete
  4. Woww.. Tahniah kak Hani dapat iklan Nuffnang. GV punya Nuffnang dah tak bergerak dah. huhu. Cetaphil ini sesuai juga utk sesuai mempunyai kulit yg sensitif dan harganya boleh tahan juga.:)

    ReplyDelete