Search This Blog

CPUV NUFFNANG #119 | TRUMER X


Alhamdulillah... Muncul jugak kempen kedua nih dalam tahun 2017 ... Ingat kan merajuk dah... Yelah tunggu punya tunggu dekat nak 10 hari lah jugak... 

Kali nie dapat kempen daripada TRUMER X ... Haaa nie pun sama, aku tak tahu ape mende nyer ... Setelah siasatan dilakukan rupanyer tempat shopping online jugak ... Serius aku tak pernah dengar ...


TrumerXTrumerX where we list and promote your products and services to a larger business network and where buyers and sellers trade for goods and services using a common accounting unit ( TRM ) without the use of cash. "Get what you need with what you have "...CONSERVE CASH!

Hah!!!  Tanpa menggunakan cash... Cam ner plak tu???  Skodeng ler korang sendiri... Klik logo kat atas tu... Rajin-rajin kan lah membaca... 


Kengkawan kalau ada jumpa iklan TRUMER X menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik, untuk yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun tak pe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#trumer #trumerx
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct

5 comments: