Search This Blog

Domino


Korang reti tak main permainan nih ? Sebenar nyer mende nih Abang Long punyer, dia suh aku ajar cam ner nak main ... Tapi aku tak reti, memang tak tahu lansung ... Memang x pernah main pun ... Korang tau ker main ? Meh ler ajar skit ... Hah kalau yang rajin tu leh ler buat tutorial ...

6 comments:

  1. Akak pun tak pernah main ni Hani... main congkak akak tahu lah.. kena tanya yg pakar ni hani :)

    ReplyDelete
  2. domino, lama dah tak main ni, ingat2 lupa ni kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal ... Akak lagi ler x pernah main lansung ...

      Delete