Showing posts with label Ruam Bayi Powder. Show all posts
Showing posts with label Ruam Bayi Powder. Show all posts

BEDAK RUAM BAYI @ RUAM BAYI POWDER (RBP)


 Korangggg... Nak tanya nih... Pernah dengar tak pasal Bedak Ruam Bayi @ Ruam Bayi Powder (RBP) ? Ada yang pernah guna? Meh dengar sini nak habaq sat... 

Ruam Bayi Powder ini adalah bedak sejuk warisan tradisi yang mendapat jolokan nama sebagai bedak ajaib, kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan ... Macam yang korang semua dah tahu kan,  kebanyakan produk yang ada di pasaran mengandungi steroid, ia memang berkesan tetapi akan mendatangkan kesan sampingan seperti menipiskan kulit bayi ... So,  kalau korang dah ada pilihan yang lebih baik dan lebih selamat bersumberkan alam semulajadi, kenapa kita tak cuba kan …

Kebetulan plak hari tu Putra kena ruam kat leher ... Biasa lah budak-budak kan sibuk main, maka berpeluh-peluh budak tu sehingga mengakibatkan ruam ... Lepas mandi petang tu aku terus sapu RBP kat leher dan sekitar nyer... Alhamdulillah, malam tu lena jugak lah dia tido... Tak de lah tergaru-garu cam selalu tu... Selepas dua hari penggunaan dah elok sepenuhnya... 

Nak tahu apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?
  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!

RUAM BAYI POWDER PENAWAR UNTUK SEGALA JENIS PENYAKIT KULIT

DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA

RUAM BAYI POWDER Terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti :

1. Psoriasis

2. Ekzema
3. Kurap
4. Panau
5. Kayap
6. Ruam susu (bayi)
7. Ruam panas
8. Kudis
9. Kudis buta
10. Cacar air 
11. Jerawat
12. luka
13. Dan lain lain masalah kulit


Tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia. Permintaannya tanah liat putih ini mendapat sambutan hingga ke negara Jepun.

Tanah liat putih paling bermutu tinggi dan air galian semulajadi digunakan untuk menghasilkan Ruam Bayi Powder ... Permintaannya telah mendapat sambutan hingga ke negara Jepun dan China. Ia dicampur dengan 100% air galian yang ditapis khusus bagi menjaga kualiti tanah tersebut ...
RBP_Proses1
Ia telah diproses dengan menggunaka Air Tapisan yang bersih tanpa klorin


TESTIMONI
Testimoni aku dah ada kat atas tu ...
Jom skodeng plak testimoni pengguna yang lain ... Semoga bermanfaat ...







JANGAN TERPEDAYA
Hmmm ... Laaa nie banyak orang nak kaya cepat ... RBP tengah top, maka harus lah ada yang nak ambil kesempatan ... So kengkawan yang mencari RBP perlu lebih berhati-hati ... Pastikan korang beli yang original ... Sebotol hanya RM38 ...

Website Utama (Official) : 

Facebook :

Hubungi :
HQ En. Hafis 013 480 6787 
( Bahagian Pemasaran )

Puan Nurul 017 6239935 
( Produk Owner)

#bedakruambayi #ruambayipowder #psoriasis #eczema