Search This Blog

JANGAN SESEKALI BUKA PINTU GRILL



Aku dapat maklumat nie dari group Whatsapp ... Aku pun tak pasti akan kesahihan nyer ... Tapi tak salah rase nyer kalau aku nak kongsi ngan kengkawan ... Agar kita sama-sama lebih berhati-hati ... Ambil iktibar agar kita tak menjadi mangsa plak ... Perangai orang pelik2 skrang nie ... Nauzubillah ... Mintak dijauhkan ...

11 comments:

  1. Eh...takut jadinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau ler betul or tak, just berhati-hati jelah kannn ...

      Delete
  2. Takutnye.. sbb org sekarang mmg dah giler shopping online kan..

    ReplyDelete
  3. La..dia pulak pesan kat orang...sewajibnya kita jaga keselamatan kita walaupun rumah kita dikelilingi oleh orang-orang yang kita kenali

    ReplyDelete
  4. Belum da pengesahan berita ni dr pihak pos laju.. Tapi mmg sentiasa berhati2 dr sspa shja yg dtg...

    ReplyDelete
  5. ish..mcm2 taktik dorang sekarang ni kan..nasib baik staff pos laju tu baik ..siap beri pesanan lagi..

    ReplyDelete
  6. betul ke tak betul ke.. kita kena sentiasa berhati-hati.. mencegah lagi bagus :D

    ReplyDelete