Search This Blog

Katil Dua Tingkat

Berjalan-jalan kat FB tadi terjumpa plak koleksi katil dua tingkat nih ... 
Berkenan plak aku menengok nyer ... 
Kemas jer ... Tersusun elok ...
Kalau ler dapat buat ker anak bujang aku yang 3 orang nie kan best ...
Tapi tu lah ruang dan peluang belum ade ...
Jom kita skodeng gambar jer lah dulu ...
Angan-angan jer dulu ...

Hijau memang lah menjadi warna kegemaran aku ...

Dapat bayangkan Abang Long menyusun komik kat atas para tu ...
Abang Ngah plak mesti sibuk nak susun lego dia ...

Aku kurang suka warna oren ...

Nampak english style sangat ...

Design untuk gegirl ... Fatiha mesti suka ...

Yang nie pun sesuai untuk anak pompuan ...

Yang nie aku suka ... Siap ada kabinet & meja study sekali ...

Harap-harap angan2 akan menjadi kenyataan ...
Tak tau ler bile tu ...
Aku memang suke skodeng FB Architecture & Fashion Design ...
Macam-macam ada kat sini ...
Menarik sangat ...

6 comments:

  1. memang cantik...
    sis, mohon hantar add tuk pemenang GA akhir tahun sheila inspire 2015di ceciliawoqhz@gmail.com

    ReplyDelete
  2. MAAF LAMBAT, AKAK RASA MACAM DAH HANTAR DETAILS ARI TU ... DONE ...

    ReplyDelete
  3. pernah berangan nak beli kan kakak2 set gitu.
    tapi dok fikir, diorang makin lama makin besar, tu yg batalkan hasrat :) ha ha...
    beli kan yg normal aje utk diorang, yg penting selesa.

    ReplyDelete