Search This Blog

Sekolah Kebangsaan Taman Samudera, Selayang Terbakar ...


Innalillahiwainnailaihirojiun ...
اِنّا لِلّهِ وَاِنّا اِلَيْهِ رَجِعُوْنَ.

Setelah diberi cuti dua hari kerana jerebu yang semakin mengganas ... Hari nie kembali ker sekolah kita walaupun jerebu masih bersisa ... Dalam kalut-kalut kita menghadapi musibah jerebu hasil kerakusan kita sendiri ... Macam-macam musibah lagi yang boleh terjadi ... 

Dimaklumkan Sekolah Kebangsaan Taman Samudera, Selayang terbakar ... Bangunan sekolah tu tiga tingkat dan yang terbakar adalah tingkat tiga ... Hampir keseluruhan tingkat tersebut musnah ... Mujur tidak meragut nyawa ... Anak saudara ada ngajar kat situ ... Isshhh risau plak kan ...

Api tengah marak ...

Asap tebal ...

Kebakaran berjaya dipadamkan ...


Sumber : Gambar & Video from wasap group ...


10 comments:

  1. Allahuakbar...Moga-moga tiada kecederaan dan juga nyawa yang melayang...

    ReplyDelete
  2. Ada gak dapat info ni dr group guru... Alhamdulillah semua selamat... Mujur xde yg ceders

    ReplyDelete
  3. masa tu budak2 kat mana?mujur la tak de yang cedera..nak pak besar api nya tu..banyak kos nak baik pulih ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak dapat bantuan kot ... MB ada turun ari tu ...

      Delete
  4. ya rabbi.. harap semuanya selamat =/

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.....nasib baik

    ReplyDelete