Search This Blog

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ ... Innalillahiwainnailaihirojiun


Sedih sungguh ... Lewat petang tadi tamat lah riwayat tukang cuci yang dah berkhidmat ngan aku selama hampir 12 tahun ... Lama tu ... Setia sungguh dia berkhidmat ... Tak pernah merungut ... Tak pernah membantah ... Ikut jer ape saje arahan yang aku beri ...

LG 6.5 kg

Berikutan kehilangan yang tak dijangka ... Pengganti nyer pun dah aku temui ... Lebih besar plak tu ... Tapi kini dengan GST 6% ... 

Midea 9.0 kg

Moga-moga pengganti ini turut memberikan khidmat tanpa ragu-ragu ... Berkhidmat lah dengan setia ... Berkhidmat lah tanpa jemu ... Berkhidmat lah dengan jujur dan ikhlas ... Aku selaku tuan punye tak diiktiraf berjanji akan membelai pengganti baru nie ... Huhuhu ... Ape punyer entry daaa ...

Alhamdulillah ...

2 comments:

  1. hahaha ... sy ni ingat org lah...ekeke

    ReplyDelete
  2. hahaha ... sy ni ingat org lah...ekeke

    ReplyDelete