Search This Blog

Ape Ade Dalam Mesin Basuh ???

Kejadian berlaku 2 bulan lepas rase nyer ... Lebih kurang lah ... Aku sibuk2 kemas rumah ... Bebudak sibuk tengok tv .... Dah mengemas tu, aku kutip ler segala kain baju kotor ... Elok jer aku nak masukkan dalam mesin basuh, aku dapati ada sesuatu dalam mesin basuh ... Punya terkejut aku ... Cam nak pengsan jer rase nyer ... Korang tengok lah mende ape tu ...
Eee ... Korang nengok ler tu ... Sebaik tak pengsan ibu nie kan ... Dalam banyak2 tempat situ plak yg dipilih nyer ... Mujur tidak sesuka hati membuat onar kat dalam tu ....
Haisshh lah ...
Yassin ... Yassin ...
Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. pengajarannya ; kena tutup selalu pintu mesin basuh tu...walau rumah sy xde kucing tapi takut masuk taik cicak ke..kan..alahai ..

    ReplyDelete
  2. mujur tak terus humban kain dalam tu, pastu putar.....kalau tak arwah la yassin

    ReplyDelete
  3. mak aii...terkejut hehe...saya follow sini ;)

    ReplyDelete
  4. ala tomey2. stok duk dalam tu ye...sejuk,empuk ngan kain2..he

    ReplyDelete
  5. alahai...nasib baik binatang cumells..klu binatang yg pjg menjalar tu konfem pengsan..aiyyaaarkkk!!!hehehe...

    ReplyDelete