Search This Blog

CPUV FEBRUARY 2018

CPUV NUFFNANG #138 | PERODUA

Kisah bulan lepas ... Seperti bulan bulan yang lepas #nuffnang meneruskan sifat kedekut nyer... Satu jer kempen dapat bulan lepas... 

Kengkawan kalau ada terserempak iklan  menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik... Untuk mereka yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun xpe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#perodua
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct #paidreview 

Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest ... 

Untuk daftar SUSTAGEN SUPERMOM MONTHLY GIVEAWAY

Yang nie plak untuk ulat2 buku... Banyak buku2 menarik + murah kat sini... Sila skodeng... 

13 comments:

  1. Nuffnang skrg dah kurang bg iklan dah... tak macam dulu2.. mungkin jg pihak2 tertentu nak jimatkan kos pengiklanan... hehe.. kak sha dah buang nuffnang...

    ReplyDelete
  2. Wah...masih setia ngan nuffnang...
    Alhamdulillah rezeki tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu... Yang lain tu memerlukan komitmen yg jitu...

      Delete
  3. owh sama lah
    cuma nuffnang sekarang dah tak macam dulu
    dulu2 laju duit naik
    sekarang hahahaa

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah. rezeki sis, tahniah

    ReplyDelete
  5. Seriously Aida da lama x cek Nufff. x bleh nak buka website nyer! Asyik 404 aje.

    ReplyDelete