Search This Blog

Apa Nak Jadi ???


Hampir bersawang nampak nyer... Hmmm... Prestasi merosot... Sebenarnya ada jer bahan yang nak diceritakan... Tapi tulah ada sahaja kekangan... 

Aku kalau musim cuti sekolah memang sibuk skit... Hampir  setiap hari nak kena jadi rimau, singa dan tarzan... Hahaha... Pening... Pening... Janna plak demam on off sejak dua minggu lepas... Ke klinik dah... Makan ubat dah... Last last dua tiga hari lepas keluar campak... Hari nie dah beransur sembuh... Tapi biasalah budak kalau demam @ baru baik demam mesti "merap" nyer... Merengek jer, aku nak kencing berak pun susah... Macam2 lagi lah... Memang stress... Huhuhu... 

Harap-harap aku dan mak2 yang lain dapat banyak bersabar bila nak handle anak sakit nih... Kita merancang... Allah juga merancang... Sesungguhnya perancangan Allah yang terbaik... 


8 comments:

  1. Semoga Janna akan semakin sihat.. Aamiin..

    ReplyDelete
  2. asal cuti sekolah, mak2 especially suri rumah mesti dah bertukar watak.hehe.. terpaksalah kuatkan diri supaya dapat bersabar kan

    ReplyDelete
  3. Alahai sian, Janna.
    Anak-anak kat umah, memang mak-mak jadik x keruan hi hi... Aida curi-curi masa, hani. Entri yg lama perap dlm draft folder, masa tu la dikeluarkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduhhh... Dah ler masa mencemburui... Mereka plak menguasai gadjet, habislah ibu...

      Delete