Search This Blog

BALM BAYI TOK SYED - HALAL LAGI SUCI

Balm Bayi Tok Syed - Membantu Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat
Hai kengkawan. Hari nie aku nak cerita pasal satu produk bayi yang aku tengah gunakan. Tengah trending jugaklan sekarang nih. Sebelum aku ceritakan pengalaman aku menggunakan produk ni, jom kita berkenalan dulu. Kata orang tak kenal maka tak cinta.


Didatangkan dalam bekas yang menarik, Balm Bayi Tok Syed adalah persediaan kecil yang perlu ada bagi setiap rumah yang mana ia dapat membantu menenangkan bayi di kala mereka kegelisahan. Balm serbaguna yang diproses di kilang bertaraf GMP ini, diadun dari bahan-bahan semulajadi dan bukan hanya dikhususkan bagi bayi sahaja, malah ianya juga selamat bagi semua peringkat pengguna tidak kira lelaki mahupun wanita. 

Didatangkan dalam bekas yang menarik dengan tema putih hijau; halal lagi suci


Setelah melalui beberapa peringkat R&D, didapati bahan-bahan yang terkandung dalam balm serbaguna ini dapat memberikan kesan yang sangat baik kepada mereka yang menggunakannya. Sebahagian besar kandungannya diperkaya dari bahan-bahan yang halal lagi suci merupakan warisan herba sepanjang zaman.


 Bahan-bahan Utama :
👉👉BEESWAX - Dikenali juga sebagai lilin lebah yang merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah serta dapat membantu masalah radang kulit.

👉MINYAK KELAPA DARA - Mampu membantu meningkatkan tahap kecergasan seisi keluarga, terbukti kebaikkannya dan telah diiktiraf seluruh dunia.

👉MINYAK BUNGA MATAHARI - Minyak yang telah diekstrak dari bijinya kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya. Kandungan vitamin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektif untuk urutan luaran.

👉PATI MINYAK LAVENDER - Merupakan agen utama yang berfungsi mengurangkan  tekanan. Dengan bau wangi yang amat menenangkan, Pati ini bukan sekadar bahan aromaterapi, kebaikkannya di dalam demam dan selsema jugasangat terbukti.

Cara Penggunaan :

1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki.

2. Urutan perlahan di belakang badan.

3. Urutan perlahan di bahagian dada.

4. Boleh juga disapi sedikit di bahagian "T" muka.


Nie testimoni dari aku sendiri ... Bila sesi persekolahan bermula maka bermula lah juga sakit-sakit seperti demam, batuk dan selsema. Minggu lepas habis anak-anak aku kena demam, batuk dan selsema. Penyakit nih kan memang mudah berjangkit. Anak aku yang kecik sekali tu, Baby Janna pun turut terkena tempias nya. Habis semua aku sapukan Balm Bayi Tok Syed nih. Alhamdulillah anak-anak aku suka. Abang Ngah hampir setiap pagi akan sapukan balm pada dada dan belakang sebelum ke sekolah. Semua suka pakai balm nih. Bau nya sangat wangi dan yang penting tidak melekit. Baby Janna pun dapat tidur lena.

Kalau kengkawan berminat boleh ler skodeng-skodeng untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan produk.




No. Telefon HQ : 016 826 2990

6 comments:

  1. Replies
    1. Boleh tengok kat Pengedar mana yang dekat. Pastikan yang ori.

      Delete
  2. SA dah guna dan sangat membantu SA kalau sejuk di waktu malam..memang bagus untuk bayi dan juga dewasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka bau balm sangat wangi, bukan menenangkan bayi sahaja, bahkan ibunya pun turut tertido... Huhuhu...

      Delete
  3. mesti rasa legaaaa bila sapu bam ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak saya no.2, mesti nak bubuh sebelum gie sekolah dan sebelum tido.

      Delete