Search This Blog

Offroad To Sangkar 3

Sempena cuti CNY tempoh hari my BigBoss ngan Abang Long dan Abang Ngah telah menjalankan satu projek ...
Dia orang masuk hutan tanpa kehadiran aku ... Ade ke patut ... Jom skodeng gambar-gambar yang membuatkan hidung aku berdarah ...

Persediaan untuk lari dari rumah ...

My katak on the road ...

Berhenti rehat sebentar ...

Offroad, kotor dah ...

Tersusun jer parking ... Bagus ... Bagus

Danial tak sabar dah ...

Abang Long pun terjun trus ...

Mandi ngan kengkawan ...

Tengok tu, bukan main lagi ...
Jealous Mak tau ...

Mandi lagi Abang Ngah nie, kat umah punye lah susah ...

Pakai pelampung plak ...

Mesyuarat ... Merancang perjalanan seterus nyer ...

Nak balik dah ...
Dah bersih dah katak hijau turn ...

Alhamdulillah ... Bebudak happy, BigBoss lagi ler happy ... Ibu jer yang risau tunggu kat rumah ... 



6 comments:

  1. Kalau ibu ikut kan best... hehehe

    ReplyDelete
  2. seronok tu!
    yup, kalau takde insta pun boleh join GA tu tau :D meh jemput join :)

    ReplyDelete
  3. sabar je la... kalau akak pun akak risau gak. huhu...

    ReplyDelete
  4. Ibu kena tinggal??
    Alamak...
    Budak-budak memang camtu ea...susah nak soh mandi kat rumah..tapi, bila akak berendam kat mane2, cepat aje.

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat redah hutan..

    ReplyDelete