Search This Blog

Darah O- Diperlukan

Maklumat ini saya terima aripaa group wasap saya ...
Marilah sama-sama kita membantu meringankan beban ...


Saya Mohamad Ashraf Bin Hj Binya Been 
No KP 870909085499 

Memerlukan darah jenis 0 negatif untuk pembedahan jantung anak saya yang berusia 6bulan di Hospital Serdang Selangor ... Nama anak saya ialah Noor Aaliya Natsha Binti Mohamad Ashraf ... Sesiapa yang ada kenalan atau saudara mara yang mempunyai darah jenis ini untuk menderma agar boleh membuat pembedahan jantung anak saya ... Segala usaha dan jasa baik anda akan ALLAH S.W.T membalas budi baik tuan/puan ...

Tuan/puan boleh menghubungi saya :

0177777436 
0162177860

Maklumat tambahan ...


Berdasarkan jadual di atas ... Darah jenis O- yang diperlukan oleh Adik Aaliya ... Tidak boleh menerima darah jenis lain ... So, sebelum menderma kena pastikan jenis darah dulu ... Kalau korang bukan darah jenis O-, korang boleh juga menderma bagi mereka-mereka yang memerlukan ataupun untuk simpanan Tabung Darah ...

2 comments: