Search This Blog

Resort Tasik Raban, Lenggong, Perak

Lanjutan daripada kisah ari tu kesian tengok anak-anak yang mengharapkan sesuatu ... BigBoss pun agak kepenatan setelah memandu jauh ... Kami pun bercadang rehat semalam di Lenggong ... Cari punye cari punye cari Resort Tasik Raban menjadi pilihan ... 
Jom  tengok sekitar tasik & chalet ...
Zooommmm ...
 


RTR nie aku rasa dibawah selenggaraan Majlis Daerah Lenggong ... Permandangan sekitar tasik memang best ... Cantik, nyaman & tenang jer ... Sape yang minat boleh memancing kot kat sini ... Untuk bebudak adalah mini playground kat sini ... Untuk santai santai boleh ler ... Cuma mungkin boleh diperbanyakkan lagi aktiviti untuk menarik lebih ramai pengunjung ... Sekurang-kurang nyer boleh buat swimming pool kot ... Boleh jugak buat aktiviti yang bersesuaian kat tasik ... Oh, lupa plak, aku rasa ada basikal disediakan, kena bayar ker tak tu aku tak pasti ... Banyak komplen kan aku nih ... Banyak songeh ... 
Jom  tengok chalet nyer plak ...
Bilik utama, satu katil bear ...

Bilik kedua, dua katil bujang ...

Ruang tamu, ada peti ais dan televisyen ...

Pemandangan dari dalam chalet ...
Memang sangat cantik ...

Kalau kengkawan berminat boleh ler tengok brochure kat atas tu ...
Kami tido semalam jer kat sini ... 
Ada lagi sambungan nyer nanti ...

5 comments:

  1. Cantiknya.. nanti nak bawak family kemarilah. Chaletnya pun comel.. hehehe

    ReplyDelete
  2. cantik.puas hati menginap di sini.selesa nampaknya.

    ReplyDelete
  3. Aida pernah stay sini tahun 2006. Adik kawin dgn org lenggong. Masa tu bertandang umah pengantin lelaki 😊

    ReplyDelete
  4. Salam. Saya baru singgah Restoran Tasik Raban di Lenggong bersama keluarga. Sangat puas hati dengan hidangan2 terutama ikan2 bakar dengan pelbagai jenis ikan sungai. Tempat parking luas dan ruang makan pun luas. Saya baru letak gambar2 yang diambil masa makan disini dalam blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com

    Senang2 tu jenguk2 la ye blog saya ni. Semua topik 100% tentang makan, makan dan makan hihi...tempat makan2 yang menarik di merata tempat terutama sekali di Johor tanah tumpah darah ku :) Sila tinggal kn komen ye bila menyinggah tu dan kalu minat follow yer...terima kasih banyak2

    ReplyDelete