Search This Blog

Aidilfitri 2010

Alhamdulillah dipanjangkan umur dapat aku merayakan Aidilfitri 2010. Tahun nie aku beraya di Gumbak Setia, Kuala Lumpur ... Tema lak warna gold, tapi anak dara kesayangan tak de baju kurung (malas nak belikan coz dia tak mo pakai) pakaikan dia gown yg Along aku belikan tu pun tak dapat lah warna tema ... Tak pelah ape2 pun tetap meriah ... Seronok sebab semua adik beradik berkumpul ... Ada macam2 perangai ... Setelah selesai Solat Sunat kami berkumpul untuk sesi salam-salaman + bagi duit raya  ... Touching jugak ... Lepas tu sesi bergambar .... Nie yang tak tahan, macam2 perangai ... Kejap2 anak Along menangis ... Peh tu anak Ijal lak ...  Peh tu anak2 aku lak ... Huru-hara lah jugak ... Dah selesai semua tu, Aku ngan keluarga bertolak balik ke J17, Pahang, Keluarga Along ke Ipoh, Perak. Mak, Abah ngan Pais ke Batu Kikir, N9 ... Tinggal lah keluarga Ijal bermaharajalela ... Raya di J17 pun seronok ... lagi ramai ... Lagi huru-hara ... Adik asyik kena sakat jer .. The next day kami beramai-ramai ke rumah Pak Anjang di Triang ... Agak jauh tapi seronok berkonvoi walaupun ada yang tersesat  ... Hari Isnin kami sekeluarga pulang ke Gombak, sebelum tu singgah Batu Kikir ... Tak de sape dah ... Pak Cek ngan Pak Ude jer ... Lunch ... Lepak2 jap ... Balik ...

Keluarga Ku

 Kisah Hidup Ku ... Semoga Kekal Bahagia ...

Family Along
Family Ijal

Anak2 aku n anak2 buah ku ...
Macam2 perangai ...

No comments:

Post a Comment