Search This Blog

TAZKIRAH JUMAAT #78 | ASAL DARI TANAH


KITA 
Asal dari tanah...
Makan hasil tanah...
Berdiri atas tanah...
Akan kembali ke tanah... 
Lalu kenapa masih bersifat langit ?

*Renung-renungkan bersama*

*Maaf ... Kebanyakan entry ilmiah agama saya perolehi dari pelbagai sumber... Rasa nak simpan dan nak kongsi dengan kawan-kawan... Kebanyakkan nyer dari group wasap yang tidak diketahui penulis nya... Saya jarang menulis entry ilmiah agama kerana saya rasa saya tak layak menulis dalam bidang tu ... Saya tak mahir dalam bidang tu... Maaf ... Semoga bermanfaat buat kita semua ...
 
JGN LUPA KONGSI.
اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّدٍ 

3 comments:

  1. Daripada tanah kita diciptakan
    kepada tahan jua kita kembali

    ReplyDelete
  2. Setuju...dari tanah kita dicipta dan kepada tanah juga kita kembali...

    ReplyDelete
  3. Izin promo ya Admin^^
    bosan tidak ada yang mau di kerjakan, mau di rumah saja suntuk,
    mau keluar tidak tahu mesti kemana, dari pada bingung
    mari bergabung dengan kami di ionqq^^com, permainan yang menarik
    ayo ditunggu apa lagi.. segera bergabung ya dengan kami...
    add Whatshapp : +85515373217 ^_~ :))

    ReplyDelete