Search This Blog

SELAMAT HARI LAHIR BIGBOSS



Ya Allah, panjangkan lah umur suamiku, agar dapat kami bersama-sama mendidik Anugerah dari-Mu,  meniti usia tua bersama ... Ya Allah, berikanlah nikmat kesihatan yang baik untuknya agar dia dapat mencari rezeki buat kami sekeluarga; melindungi kami sekeluarga ... Ya Allah, Kekalkanlah HATInya hanya buatku hingga ke Jannah; lindungilah suamiku daripada segala tipu muslihat dunia ini ... Amin ...

Ya Allah bagi Mu segala kepujian dan kesyukuran sebagaimana layak untuk Mu dengan kebesaran kekuasaanMu dan kemulian wajahMu dan ketinggian kemulianMu yang bilamana Engkau menjadikan dia sebagai suamiku …


Ya Allah Engkau jadikanlah dia penyejuk mataku dan pembantu untuk aku mentaati Mu … Ya Allah Engkau jadikanlah aku sebagai penenang untuknya dan penasihat yang diberkati … Ya Allah Engkau kasihkan aku kepadanya dan kasihkanya kepada aku … Dan rezekikan kami zuriat yang soleh@solehah yang menjadi kebaikan kepada agama dan dunia …

Ya Allah tutupilah keburukanku padanya dan tutupilah keburukannya kepada ku … Dan perlihatkanlah kepadaku kebaikannya dan redhakan aku apa yang telah Kamu beri kepadaku dan berkati aku padanya … Ya Allah permudahkanlah ia bagi ku dan permudahkan urusanku bersamanya dan jauhikanlah aku keburukannya ... Jadikanlah aku berpuashati dengannya dan dia berpuashati denganku … Ya Allah berikanlah petunjuk kepadanya sebagaimana yang Engkau kehendaki dan redha …

Ya Allah perkenankanlah ...
Ya Allah perkenankanlah ...
Ya Allah perkenankanlah ...

Bismillah...Dengan nama Allah yang Maha Melindungi, Berilah keberkatan dalam setiap langkah perjalanan dan kerja yang kami lakukan hari ini. Lindungi kami, anak-anak kami dan keluarga kami daripada segala bahaya dan penyakit. Engkau Maha Pemberi, berikan kami rezeki yang melimpah ruah melalui jalan yang disangka atau tidak disangka-sangka yang penuh barakah... Ya Allah... Yang telah menyatukanku dengan suami ku dengan ikatan yang sah, peliharalah dan suburkanlah cinta kami sebagai mana kami cinta padaMU dan RasulMu... Dan lindungilah cinta kami dari godaan syaitan.







11 comments:

  1. Amin YRA. Semoga bahagia sampai syurga. Kak Feni singgah sini.

    ReplyDelete
  2. Happy birthday to your bigboss semoga menjadi imam yang terbaik dalam family.

    ReplyDelete
  3. Happy birthday buat your bigboss.. Anyway done follow back sini..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir kepada Big Boss Hani..
    Semoga bahagia selalu bersama keluarga tersayang..

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir untuk suami kak Hani..

    ReplyDelete
  6. semoga dimurahkan rezeki dan sihat sentiasa =)

    ReplyDelete