Search This Blog

BOBOIBOY THE MOVIE

Hi kengkawan ... Meh aku nak cite kisah bebudak nih ... Dah kecoh pasal cite nih ... Yang Si Kecik pun sama ... Sibuk bebudak nih ngajak tengok cite nih ... Aku tak tau lah syok ker tak, tapi siri cite nih kat TV aku suka jer layan ... Putra pun sampai dah hafal iklan kat TV tu ... C.I.N.T.A. K.I.T.A. ... Cinta Kita ... Habis kaki tangan nyer siap beraksi ... Huhuhu ... 




BERSAMA KITA BERJUANG! 
BoBoiBoy The Movie akan di pawagam pada 3 Mac 2016 (Malaysia) dan 13 April 2016 (Indonesia)

Haisshhh ... Tak tau ler dapat tengok ker tak ... 
BigBoss nyer busy memanjang ... Sape plak yang nak bawak nanti ...
Aku leh jer kot gie ngan bebudak nih ... Tapi aku takut aku tak mampu kawal bebudak nih sensorang ... Huru-hara nanti ...

3 comments:

  1. Hurmmm....Nampaknya yang kat rumah ni pun samalah ni nanti ni... Boboiboi, Boboiboi, sebutnya...

    ReplyDelete
  2. ha haha...
    cinta kikita.
    aida da tgk!

    ReplyDelete