Search This Blog

Jaga Ikhtilat @ Pergaulan



Assalamualaikum dan Selamat Pagi kengkawan ... Hari nie nak kongsi pasal isu ikhtilat @ pergaulan ... Bukan hanya di alam nyata tetapi juga di alam maya ... Dengan tercipta nyer pelbagai jenis gajet dan pelbagai jenis aplikasi ... Perkara ini harus diambil berat ... Ramai orang sekarang yang dah tak hirau kan benda nie ... Baik budak2 nak meningkat naik, mahupun yang dah berkeluarga dan beranak pinak ... Tengah berblogwalking tadi tersentap jap baca entry kat satu blog nie ... Jom baca ... Saya kongsi sebahagian kat bawah nie ...
Klik untuk lebih jelas


Maaf jika ada yang terasa ...
Aku tegur tak bermakna aku sempurna. Aku tegur tak bermakna aku tak pernah buat hal sedemikian. Kerna aku juga dalam perjalanan untuk berhijrah ke arah yang lebih baik sebagai persediaan sebelum bertemu dengan Pencipta ...




Klik untuk lebih jelas

Wallahua'lam ...

10 comments:

  1. kadang-kadang Sally pun ada ketika terlebih batas bila terlalu rapat dengan kawan-kawan sejak zaman kolej, sekolah...

    lepas ni kena berhati-hati dalam pergaulan...

    ReplyDelete
  2. terima kasih di atas perkongsian ini...

    ReplyDelete
  3. Dengan lelaki bercakap benda2 yang penting saja..kalau saja nak berbual2 kosong tu memang tak elok la..bergurau2 sampai nampak mesra lain macam ,berchating berdua contohnya kat inbox fb atau email,tak perlu kot semua tu..banyak tak elok dari elok..

    ReplyDelete
  4. terima kasih di atas perkongsian..

    ReplyDelete
  5. 44 pemenang dicari!!!

    Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
    - Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
    - Kain Pelikat - 2 pemenang
    - Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
    - Pin Shawl - 2 pemenang
    - Blause - 1 pemenang
    - Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
    - Cash RM30 - 1 pemenang
    - Cash RM10 - 2 pemenang
    - Topup RM10 - 3 pemenang
    - PVC Keychain - 30 pemenang

    Jemput join segmen bagi yang belum join jika sudi.. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..

    Jom terjah entry terkini "Namie Eshoppe - Kurung Moden Airis"

    ReplyDelete
  6. Whatsapp dan seangkatan nyer pun merbahaya ... Dah ler free ...

    ReplyDelete
  7. kunjungan balas daripada Afidah Azmi88...terima kasih di atas peringatan ini..InsyaAllah...Kalau yg dah bersuami...harus fikirkan maruah suami..nak keluar dgn siapa dan buat apa pun WAJIB dgn keizinan suami

    ReplyDelete
  8. terima kasih sudi keteratak bunda...

    ReplyDelete