Search This Blog

CABARAN NOVEMBER #1 - TEMPAT YANG INGIN DILAWATI DI MALAYSIA



Yeaaay ... Rase cam nak menyahut cabaran Kathy R'bain ... Mesti semua orang punye impian ... Bercuti @ Jalan2 mesti lah termasuk antara impian yang paling popular ... Aku pun memang suke bercuti nih ... Yang lasak2 skit pun aku suke jugak ... Jom tengok antara tempat pilihan aku plak ...

11 - Taman Negara

Nak sangat lalu kat jambatan gantung tu sambil memikmati kehijauan alam semulajadi

10 - Gunung Kinabalu

Kalau dah gunung name nyer kena lah panjat yer dak, tak tau lah larat ker tak, umur nak masuk xx dah nie ...

9 - Johor Bahru
Tak tau ler ape yang best, nak gie Legoland, Danga Bay nak bawak anak-anak ... Lagi pun tak pernah sampai JB lagi ...

8 - Jambatan Gantung, KLCC
Name jer duk Kolumpo, kat sini pun aku x pernah sampai lagi ...

7 - Bukit Kayu Hitam
Nak shopping ler ape lagi, orang kate best ...

6 - Sarawak
Boleh ler masuk Gua Niah or Gua Malu ... Jumpa orang utan pun best jugak nie ...

5 - Kuantan, Pahang
Tempat kami adik-beradik berkelah dulu dulu ... Telok Cempedak, Taman Gelora, Taman Teruntum ...

4 - Kelantan
Dah pernah pergi dulu ... Tapi tak puas, kali nie kalau dapat bawak anak2 jumpa TGNA kan best ... Boleh ???

3 - Cameron Highlands

Nak mengimbas balik kenangan di awal perkahwinan ...

2 - Pulau Redang

Pulau nie pun cantik sangat ...

1 - Pulau "MJATS"



Haaa ... Nampak tak permainan nyer di sini ... Nie semua pengaruh Luqman & Mel ... He he he ... Pulau ape nie eak ??? Cantik sangat ... Teringin sangat ... Ade yang nak sponsor tak ???

Bilakah agak nyer impian nie akan tercapai ???
Wallahua'lam ...

Sumber : Pak Google ...

2 comments:

  1. Dlm bnyk2 tu, cameron kerap pergi. Smpai naik jemu.. Hihi.. Tp klau nk stoberi fresh, mmng best.. :)

    ReplyDelete
  2. in sha Allah jika ada impian pasti akan tercapai

    ReplyDelete