Search This Blog

Ujian Gula

Seperti yang telah diberitau dalam entry CHECK UP MINGGU 29 ...
hari Jumaat lepas aku dah pun buat Ujian Gula ... Jenuh jugak bersepau di hospital ... Sampai2 jer terus ker LabLink ... Kena minum air gula peh tu amek darah ... Lepas tu kena tunggu dua jam lagi untuk buat Ujian Gula tu lagi ... Dalam masa dua jam tu, Big Boss buat ler urusan dia ... Gie buat medical check up ... Gie KWSP amek penyata ... Aku pun ikut serta ... Perut dah lapar giler ... Tak boleh makan or minum kecuali air kosong ... Dalam pukul 11.45am kami kembali ke Hospital, get ready untuk second test tu ... Lepas tu pulun makan ... Tapi perut dah masuk angin, kepala pun dah pening ... 

And semalam dah dapat keputusan nyer ... Hospital tipon ... Kompem kencing manis semasa mengandung ...  Kalau ikut kan border line 7, tapi aku 8.2 ... Tinggi jugak ler tu ... Dinasihatkan jumpa pakar lak nanti, nanti tengok diet aku cam ner ... Aku nih main balun jer semua ... Ada ler kena tanya pasal kencing manis nih ... rase2 nyer dalam family aku tak de ... Mengandung sebelum2 nih pun tak de lak kena ... So, aku pun buat ler research skit2 ... Jenuh menggoogle ... Next entry ok ...

Nauzubillah, minta dijauhkan dari segala yang buruk-buruk ...

No comments:

Post a Comment