Gema Gegar Vaganza Live Plus Minggu Separuh Akhir | 13 Mei 9 Malam

Gigih aku tengok online ...
Jom layan kengkawan ...


10 penyanyi nasyid kegemaran anda bakal kembali dan bersaing untuk merebut gelaran juara di dalam Konsert Gema Gegar Vaganza. Di hoskan oleh Siti Nurdiana, Fikri dan Achey. Saksikan secara langsung di www.gemagegarvaganza.com.my

Hebat persembahan masing-masing malam nie... Akhirnya semua peserta masuk final next week... Tahniah Hijjaz, Mirwana, Unic, Saujana, Hafiz Hamidun dan Azmi Caliph Buskers...

Aku Suka... Di samping hiburan, ada ilmu yang bermanfaat... Ada peringatan sehingga mengalir air mata... 😭😭😭 Rugi tak layan dari awal rancangan dulu...

HARGA MINYAK MULAI 11 MEI 2017 - 17 MEI 2017


⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Mulai 11 MEI 2017 - 17 MEI 2017, harga runcit Petrol dan Diesel adalah seperti yang berikut :

RON95 : ⬇ turun 10sen (RM2.01 seliter)
RON97 : ⬇ turun 10sen (RM2.29 seliter)
DIESEL : ⬇ turun 6sen (RM1.95 seliter)

⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Alhamdulillah ... Haaaa .... Turun lagi ... Terima kasih semua ... Harap-harap harga bahan mentah pun ikut ler turun ... Yerrr idak .... Tak aci ler kan, masa harga minyak naik korang naik kan harga barang... Nie harga minyak dah turun,  turun kan lah sikit harga barang... πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Atau turun naik harga minyak menjelang PRU??? πŸ€”πŸ€”πŸ€”

⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽


CPUV NUFFNANG #123 | LHDN APR2017

Alhamdulillah... Sebenarnya pada pertengahan bulan April 2017 ada dapat kempen... Tapi tak berkesempatan nak cerita... Nampak nya ramai dah merungut pasal #nuffnang nih... Nak bungkus ker apa... Hmmm... 

Kali nih dapat kempen daripada Lembaga Hasil Dalam Negeri...  Memula tu tertanya-tanya jugak apa lah yang nak dipromosikan oleh LHDN nih... 


Haaa... Nielah sebab nyer... LHDN nak suruh kita-kita nih isytihar pendapatan tahun taksiran 2016... Banyak yang tak isytihar kot... Hahaha... Korang dah buat ker? Tak isytihar kang sangkut plak BRiM nanti... 


Kengkawan kalau ada terserempak iklan  menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik... Untuk mereka yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun xpe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#lhdn
 #efiling
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct

Terima kasih kengkawan ...
Alhamdulillah ...